Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg skulle egentlig studere i år men har sluttet på studiet, pga likte ikke skolen.. Så nå må jeg egentlig søke jobb, men jeg er så deprimert at jeg klarer ikke å skrive CV, komme meg ut eller noen ting.. Leverer datteren min i barnehagen så går jeg hjem og sitter her og er dødsdeprimert, så henter jeg henne.. Jeg er blakk også.. Orker ingenting og vil bare sove hele dagen.. Føler meg så stygg også, pleide alltid å sørge for at jeg så bra ut hver dag men nå føles det som jeg blir styggere for hvert dag som går.. Orker ingenting.. Hvordan skal jeg klare å komme meg opp igjen? Bunnen er nådd..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Prøv å strukturere hverdagen din, sett deg mål for dagen som du skal gjennomføre ellers bare sklir dagene unna. Søk litt på nettet om hvordan du kan skrive en god cv, ta kontakt med vikarbyråer, vær aktiv overfor firmaer du vil jobbe for. Ikke gjør ingenting, det blir bare mye værre av det!!! Lediggang er roten til alt ondt!!! Meld deg evnt for frivillighetssentralen en periode bare for å gjøre noe.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Jobber frivillig avogtil på søndager osv, men sendte en mail til frivillighetsentralen nå Elsker å jobbe med mennesker, og spesielt arrangere ting osv. Var nettop med på en politikerhøring og synes det var såå spennende, da arrangerte jeg en gruppe som skulle være med.. Så skal jeg være med på å arrangere politikk-treff en gang i måneden fra januar av, skulle ønske jeg kunne jobbe med noe lignende og fått betalt.. Men ellers er jeg fornøyd bare jeg har noe å gjøre på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå