Gå til innhold

hehe er dette vanlig å skilte med?:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver å finne et hotell til helgen, og kom da over dette..

Hotellfasiliteter :

Generelt :Restaurant, Bar, Døgnåpen resepsjon, Aviser, Terrasse, Røykfrie rom, Safe, Oppvarming, Homovennlig, Oppbevaring av ski.

Skal ikke nevne hotellnavn jeg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, skal tro hva det innebærer??? :oD

Skrevet

Ehh...jaha. Så her får kundene pule hverandre i rævva uten å bli sett ned på?

Skrevet

Og oppvarming faktisk - det tror jeg ikke jeg har vært borti på hotell i norge før :oD Ekstra bra for homoene da, så slipper de "frysetiss"...

Skrevet

Hehe, kan ikke si jeg har lest en slik hotellbeskrivelse før :oD

Skrevet

Om du sikter til homovennligheten, så er det ganske vanlig - i hvert fall utenlands (jeg bor ikke så ofte på hotell i Norge og aner ikke om det anses som særere her). Kanskje mest utbredt på mindre hoteller, B&Bs etc., siden de fleste vel tar det som en selvfølge på større, mer upersonlige hoteller.

Skrevet

dette var et stort høyfjellshotell, og da tenker jeg mer som så at det skulle da faen meg bare mangle!

altså pussig å ha med..

Skrevet

Det det betyr er jo i hovedsak at to menn kan bestille seg et dobbeltrom sammen uten problemer. Og det kan jeg love deg at de ikke kan over alt i verden... Gjelder selvfølgelig også kvinner, men de har det stort sett lettere uansett.

Skrevet

herregud så blodig alvor alt skal være for enkelte av dere...det var jo bare morsomt at det var klemt mellom diverse annen oppramsing.

Skrevet

Hadde forstått hundevennlig. Men homo?

Rart.

Skrevet

Søk "hotell homovennlig oppbevaring av ski" på goolge, da kommer det opp en drøss med hoteller. Ser ut til at dette er en vanlig kategori.

Kanskje homofile trenger å vite sånt før de bestiller hotell?

Budre ikke være nødvendig da (skiooppbevaring jo, men ikke det med homoer).

Skrevet

Hehe..det hadde vært enda morsommere med en innbakt skriveleif - eller retter sagt en kommaglemsel :

Homovennlig oppbevaring av ski ;o)))) Lurer på hvordan det fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...