Kissy 3barnsmor:)) Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hvilke arbeidsoppgaver har man da, og hvilken utdanning er relevant?
Feliz31 Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 kontorfaglig utdannelse, ofte noe innenfor økonomistudier el. *Oppgaver som krever kompetanse ifht arkivering og arkiveringsloven. * Kunnskap om taushetsplikt *Økonomi ifht utbetalinger av bhg regninger, sfo plasser, lønn til besøkshjem, fosterhjem, samt budsjetthåndtering. *Registrere inn og ut post, resepsjonsarbeid, mottakelse av klienter, registrere henvendelser som kommer til saksbehandlerne, sjefene, ha oversikt over alle saksbehandleren- avtaleboken. *Ta imot akutte henvendelser, lose de videre til de barnevernfaglige *Kunnskap på data, dataprogrammene som de ulike bvtj benytter, registrere klienter og samarbeidspartnere på dataen, samarbeide med saksbehandlerne *Personalansvar, oversikt over permisjoner, sykemeldte, sykedager, sykt barn etc.. MASSE MER
Kissy 3barnsmor:)) Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 aaaaah, ok, tusen takk for svar! Jeg ønsker meg jobb på dagtid, er omsorgsarbeider i turnus, og var en nyopprettet stilling, men ante ikke hva det gikk ut på Men ikke heeelt riktig for meg likevel da, siden jeg er en klabb på data;)
Feliz31 Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 data lærer man seg vet du.. ikke gi opp, går jo ann å søke.. data lærer man seg, programmene som bvtj bruker er noe alle må lære seg uansett, men så klart word og excel forventer man nok at man kan..
Kissy 3barnsmor:)) Skrevet 4. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2008 Kan alltids slenge inn en søknad, bare for "Morro" skyld:))))) Kunne vært int. å prøve noe nytt og se om en er heldig:))) Takk for hjelp:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå