Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 men er det mulighet for å kunne bli gravid nå, har det skjedd med noen her før, må også si at vi ikke bruker noe nå. Og jeg har hatt menstrasjonen for 1 uke siden. Jeg skulle fortsette med p-piller merke mercilon, og det skulle jeg begynt med på fredag,men mannen min sa det ikke var nødvendig med det. Han vet også at han må sjekke om han er helt steril om 2-3 mnd. det vet han også. Men er det noe mer håp for meg. Har hatt lyst på en liten til i 8 år nå.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Siden mannen din har sterilisert seg, så har vel neppe han lyst på flere? Om mannen din har rett ang p-pillene er jeg ikke akkurat overbevist om, så dette kan jo slå tilbake på ham selv..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Du kan få ligge med mannen min, hvis du har lyst.
Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Og sterilisere seg er et stort steg og burde være et gjennomtenkt inngrep. Regner med at dere ikke vil ha flere barn ettersom han har tatt dette steget? Han burde også vært opplyst om at man etter inngrepet fortsatt har sædceller liggende i sædlederne opptil 20 tømninger. Man skal bruke annen prevensjon i allefall 8 uker etter inngrepet.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Ut fra det st.lucia sier så er det vel håp da, for ditt ønske... Verre med hans da, mtp at han har sterilisert seg...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Hei HI her, han skulle egentlig t seg i aug.fjor. Men ble avbestilt grunnet "økonomien" sa han, men i februar i år, så sa han at han kunne tenkt seg en liten en til. da hadde vi bestilt en ny time til sterilisering som var i mars dette året litt tidligere, den ble da avbestilt slik at vi kunne prøve på en liten attpåklatt i juli, men da sluttet jeg på noen medisiner som gjorde meg rolig og det ble vanskelig. Så da sa jeg at da får du jaggu meg ta strengen, noe han da gjorde nå. Så om jeg skulle bli gravid nå, så ville ikke det blitt tatt bort. da fikk jeg luftet meg litt.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Man må bruke annen beskyttelse i 2 mnd etter sterilisering, visst det ikke var 3 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå