:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 når jeg og småen går til barnehagen, så følger katten min oss hele veien til og hele veien hjem. egentlig så er vi et fryktelig koslig følge som ser litt passe rare ut. men i dag så kom vi ganske sent så barna var allerede ute og lekte. når de så katten så fortalte de at hun var der ofte. hun går dit tydligvis for å si hei til småen. hun er fryktelig avhenig av oss to. men det er jo ikke noe kult for barnehagen. alle barna løper etter katten og vil kose og de ansatte prøver å få dem til og ikke gjøre det. hva skal jeg gjøre? ikke slippe ut katten i barnehagens åpningstid eller late som det ikke har noe med meg å gjøre at katten lager bøll i barnehagen.
lykken på jord Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Det skal du ikke bry deg om! La de styre på. Blir det plagsomt for dem, så får de jage katten vekk. Og blir pus plaget, så vil den selv velge å ikke gå inn i barnehagen. Utrolig søtt spør du meg
fox`y Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Det er jo veldig koselig da:) jeg jobber selv på barnehage å vi har en katt som kommer dit vær dag,hun er veldig kosete og lita denne pusen. men ungene blir veldig ivrige da, så d kan jo være litt skummelt. Jeg elsker katter ,savner å ha katt selv, så jeg syns d er litt kos å få besøk av pusen. Men i d siste har hun begynt å hoppe oppi vognene til de små på min avdeling så d er et stort minus rett å slett. så vi må hele tiden være på vakt. Så lenge de ikke gir deg beskjed om at katten er en plage for de så går d sikkert helt fint. Men katten kan faktisk reagere med å bli sint og agressiv når den blir større vist den blir jaget av ungene og føler seg truet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 ja det er jo selvsakt en risiko. sikkert litt av grunnen til at de ansatte ikke lar barna gå bort til katten. hun er velig vant til småen da, men han er også veldig vant til dyr. men uansett hva han har funnet på så har hun aldri gjort han noe. hm.. jeg skal spørre de i morgen om det er et problem for dem. ble så overasket, trodde ikke hun gikk så langt av gårde... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå