Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 babyen erveldig hoven sikkert øyeetennelse. funker d med mm i øyet da??
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Morsmelk og god håndhygiene. Vaske øyet med kokt (og avkjølt) vann på rene kompresser/bomullspads - ikke samme pad 2 ganger, vaske dine egne hender etter hver gang du har holdt på med øyet. Og så morsmelk. Men dersom øyet er veldig hovent, rødt og/eller det kommer mye puss ville jeg, avhengig av alderen på barnet bla., ringt legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå