Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 jeg husker ikke helt fra de 3 andre svangerskapene hvor stor mave jeg hadde,men jeg husker at folk spurte ikke om jeg skal ha tvillinger så tildlig.....kan ikke sjule maven under klær og folk som ser meg er ....ÅÅÅÅ HÆRREGUD....enten er du lenger på vei eller så er det tvillinger. jeg selv synest ikke den er så stor...eller den er kanskje det når den vises utpå klærne... så dere andre....vises deres mave utpå klærne eller kan dere gjemme den enda??
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Har ingen mage utover det normale enda. Men den 'vanlige' magen min er nok litt slappere, siden jeg ikke orker gå rundt å holde den inne lenger, hihi.. Men det har gjerne noe med at jeg er førstegangsfødende da- og den kommer vel!
Kæmma og trultene Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Jeg er i uke 13 nå da, men magen min har syntes et par uker alt. Ikke så mye at noen ville spurt meg om jeg er gravid tror jeg hehe men nok til at de som vet det syns den er stor til å være så tidlig. Jeg fikk mage rundt 16-17 uker sist såvidt jeg husekr, så det er kanskje ikke så rart Andregangs dette da. Den gangen spurte også folk rundt jul om jeg ikke skulle ha tvillinger..
Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jeg har begynt å få mage så det kan se ut som jeg er gravid nå (uke12 i dag), men jeg ble liksom aldri kvitt magen jeg hadde sist heller (minstemann er 9 måneder), men nå føler jeg at den står litt ut under jakka. Ingen som har kommentert det enda, men det er ikke så mange som vet jeg er gravid, så de tør vel ikke si noe heller...he he...tror sikker bare at jeg har lagt på meg:)
Gjest Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 takk for svar...skal til jordmor på torsdag så da får vi se hva hun finner ut
Gjest Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Jeg er nå i uke 14, med mitt 3 barn. Fikk allerede så stor mage i uke 9, at jeg da måtte begynne med mammabukse. Nå lurer folk på om jeg er 5 mnd på vei. Synes at jeg er unormal stor, men jordmora sa bare at det er normalt når man har barn fra før, at man blir fortere stor. Kjenner at jeg er bekymret for om alt er normalt, eller kanskje kan det være to. Skal til jordmor igjen om 14 dager, så før høre da. Så det er kankskje ikke så unormalt da viss flere har det slik;)
shabby Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Her kom magen veldig tidlig. Er 13 uker nå, men kunne godt fått folk til å tro at jeg var 5 mnd og til og med tvillinger. Er nr 3 her da. Fikk tidlig mage med nr 2 også. Er litt oppblåst også, samt at jeg ikke gidder å holde inn magen lenger. jeg har gått med mammaklær ett par uker allerede. Mest for at det er behagelig, men også fordi at magen er blitt for stor for vanlige klær. Kos deg med din store voksende mage du. Jeg nyter den. Enn så lenge....
Nøtt Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Magen min er stor på kveldstid, men synes vel ikke noe særlig utenpå klærne. Ser bare ut som jeg har lagt på meg litt. Selv merker jeg det veldig godt, og mange av buksene mine er ubehagelige å gå med. Er 12+3 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå