Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Det står du er en mann født i 1975... "Mann" ?? Jeg klør meg litt i hodet på den... Jeg bare lurer, hva i alle dager får en pjokk som deg til å henge rundt på Din Baby og Barnimagen? Har du virkelig SÅ lite å fatte til at du må ty til nybakte mammaer med lunta så lang som en mm og gravide damer med hormonene i ubalanse for å få oppmerksomhet? Jeg skal starte en kronerullering for deg: Vi skal samle sammen noen kroner hver her inne og kjøpe en oppblåsbar dame dukke som du kan få leke med i Julen. Forferdelig tastatursliting du må ha..det er dyrt i lengden det vet du! Og det er jo synd at den eneste musa du tydeligvis får for tiden er den med ledning.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 DIB er nå for de med barn. Har vi mødre retten på våre små? Er ikke en far like mye forelder som det en mor er? Skjønner ikke problemet, Kjøttpølsa skriver vel bare det sammen som mange andre, bare med nick. Synes det er værre at mange kjærringer her inne sitter å rakker ned på hverandre, for å gjøre seg selv bedre!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2008 Jada.. ei real sosiss pølse som gjør sitt ytterste for å rakke ned på det som er av damer på to bein. Sikker Kjøttpølsa som skriver med Anonym knapp. Sorry.. Sosissen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 han er jo ufattelig barnslig hvis han er en mann født i 75!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Og igjen spør jeg - hvorfor er det værre at han gjør det? Er det en lov som sier at bare kvinner får rakke ned på kvinner? Så det vil si at du bare vet at alle anonyme her er kvinner,ingen menn? Har du problemer burde du kanskje komme deg ut i frisk luft heller
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 det er så jævla gjennomlysende at anonym 10.09 er kjøttpølsa som er ute med anonymknappen. herregud,erre muli å beskytte en 33 år gammel mann på den teite måten? skaff deg luft sjøl du anonym. er du som har problemer her (og kjøttpølsa)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Kjøttpølsa har itte unger han. han er ein slek ®ungkar. ronkar mao.
Moderator. Hannah Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 At du har et evneveik syn til mannfolk må du for all del ta på din egen kappe, du skjønner verden er ved en forandring/har vel vært i en tid)......mannfolk har barn de også.Tro det eller ei. Jeg lurer da på litt hvordan du har fått barn,siden det liksom er helt umulig for deg å forstå at det finnes fedre her ute i verden både med og uten barn? Selvom du har får vane å bli kjørt på tjukka med en sprøytespiss igjennom sædbanken, er de fleste vant med å bli pult på tjukka av mannfolk.!! Den krona di kan du rulle tilbake til din egen kasse, bestille deg en gigantisk dildo, for det er faen meg på tide at du finner ut hvordan en stor guttetiss føles som. Og ja det er helt sant....man skal merke den, ikke bare den tjukke magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå