Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 eller bare kroppen som forbereder seg?? ubehagelige kynner i hele går ettermiddag,kvalm og uvel... mensmurringer/smerter i mage og rygg i natt og litt i dag... bare kroppen som forbereder seg,eller fødsel rett rundt hjørnet?? er 37 nå... ble satt igang sist,så er litt grønn på hvordan dette begynner...hehe;)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Hei hei! Kan desverre ikke svare deg, men jeg har også endel mensmurringer. Særlig på morgenen. Men har ikke noe særlig med kynnere da. Er 34+4 i dag. Vet du om babyen din har festet seg? Det har desverre ikke min. Masse lykke til til deg!
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Det er vel helt umulig å svare på.Jeg har hatt diverse kraftige sammentrekninger, murringer og stikk i perioder de siste ukene og spes med vonde kynnere/maserier regelmessig i noen timer vært overbevist om at det var fødselen som endelig var igang - men termin i dag og ingenting har skjedd enda.Men du har jo alltids håpet - og jeg trøster meg med at det iallefall sikkert har vært godt for noe : )
opsi fødeklar Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Ja si det. Kan jo høres sånn ut. Jeg og har annerledes kynnere nå og nesten konstant. Er 36+1 og hodet har vært festet i 3 uker. Mitt fjerde barn, så håper det er noe i gjære. Legen har hele tiden sagt at jeg nok er lenger på vei, og da er det jo klart.. Vi får bare håpe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå