Gå til innhold

Dette med bilstol og krasj

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 uker siden hadde vi en ulykke med jobb bilen til sambo.(en stor varebil) Vi var så uheldige at vi krasjet med en liten lastebilsom hadde glemt å sveive inn krana bakpå. Denne krana knuste frontruta, og hele taket på bilen. Bilstolen lå inni bilen oppå en hylle(ligger forsvarlig der når den ikke er i bruk.) Men etter krasjet hadde alt inni bilen veltet og oppå bilstolen lå en stor baderoms innredning. Er det slik da at vi burde kjøpe ny bilstol? Får vi dette på forsikringen? Var jo overhodet ikke vår feil noe av dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har stolen fått en kraftig dunk vi ljeg regne med så jeg hadde byttet stolen. Er ikke bombesikker på det med forsikring, men jeg vil anta at denne vil dekke ny stol.

Skrevet

ja er jo forsikringen til han som kjørte på oss som dekker alt av skader og leiebil.. ja tror ikke jeg tør å bruke den. Er bare noen hvite skrammer på den men den innredningen var såpass tung at sambo måtte ha hjelp og løfte den av.

Skrevet

Forsikringen skal dekke ny stol ja, selv om den ikke var montert, eller hadde barn i.

Skrevet

Flott. Da skal jeg ringe dem og si ifra. Tar jeg med stolen inn til dem da? Jeg vet ikke om jeg har kviteringen lengre.:( vi har nett flyttet og litt kaos i papirer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...