Gå til innhold

Så betatt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kribler i magen altså..

Er en som jobber på samme sted som meg, som bare er helt herlig!!

Sjarmerende og morsom, kjekk osv..

Utrolig glimt i øyet, og vi snakker sammen hver dag bare fordi..

 

Kom ikke på hva det var før igår, men han minner meg om en x jeg brukte lang tid på å komme over.. Samme land, samme yrke, noe samme utseende.

 

MEN - jeg er gift, og han er gift med barn.. Så blir jo ingenting!!!

 

Men den kriblinga! Tar meg selv i å lure på hva hvis... Hvis han haddet tatt første steg, ville jeg stritte imot? Jeg tør hvertfall ikke.. og bra er jo det når vi begge er gift..

 

Men.. uff, han fikk tlf nr mitt pga trengte det i jobbsammenheng, og jeg håper liksom at han skal sende meg en melding..

 

Men på den annen side er det jo bra at han ikke gjør det da! Han virker ikke som den utro typen!

 

Vet ikke hva jeg vil med det her jeg, men jeg må liksom fortelle det til noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vel slik hverdagen gjør oss.

Hilsen ei som er i samme situasjon.

Skrevet

og vanligvis ville jeg jo ringt ei venninne og sladra litt, men tror ikke helt det faller i god jord å fortelle at jeg er betatt/forelska i en annen når jeg er gift..

 

For det er jo ikke det at jeg vil ut, jeg elsker jo mannen min! Det er bare spennende med litt anerkjennelse utenfra! Har gått ned mye osv..

 

Vi satt inne på kontoret her en dag, jeg skulle hjelpe ham med noe, også kommer det en annen kollega av meg inn "Hva driver dere med da?"

Også svarer han godeste "vi har en affære, hva bryr det deg?" også lo vi godt.........

 

HI

Skrevet

Vi hadde en på jobb som endel ble betatt av..mange faktisk.

Han gav komplimenter til mange og du så de rødmet.

Det viste seg at han var homo til alles lettelse!!!

Du er nok ikke forelska men betatt.Det går nok over (selv om han ikke er homo,hehe)

Skrevet

ja, kjenner igjen at det ikke er forelskelse..

Er nok bare betatt, og når dette prosjektet er over og vi ikke jobber på samme sted lenger, går det nok over.

 

Nå sitter jeg bare og venter på at han skal komme inn på kontoret igjen, så vi kan få skravla bittelitt :)

 

 

Skrevet

Prøv å overfør de kriblende følelsene det gir til å piffe opp ditt eget ekteskap. Ikke noe er så gøy som å flørte, og så lenge det er på det nivået er det jo uskyldig.

Skrevet

ja, er jo det :)

føles godt å bare fortelle noen om det kjenner jeg :)

 

Da er det ikke så stort og hemmelig lenger!

 

Men har tenkt tanken at vi kan havme sammen på neste prosjekt også..

HI

Skrevet

Er noe som heter:

 

Gå ut å bli sulten, kom hjem å spis :)

 

Utnytt kriblingen til å piffe opp kjærlighetslivet på hjemmefronten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...