Gå til innhold

Sexdrømmer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mange ganger drømt om sex i søvne som mange gjør.

Har spurt min mann om han gjør det men har alltid sagt nei,bare at vi har sex.Har sagt at jeg synes det er rart at han ikke gjør det...for de fleste gjør nok det.

Men en natt gjorde han det tydligvis og han våknet og sa det .Da ble jeg faktisk skuffa for jeg trodde han var ett unntak...tåpelig egentlig.

Han ble lei seg og sa at jeg hadde jo sagt det var helt normalt og gjorde det selv.

Merkelig at jeg reagerte slik for tanken pirrer litt og.Dessuten er jeg ikke bedre selv der heller.

Men hvor vanlig er sexdrømmer egentlig for dere og mennene deres???

Vi kan jo ikke noe for hva vi drømmer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både mannen min og jeg har sexdrømmer uavhengig av hvordan sexlivet vårt er. Jeg får det ofte etter å ha sett på film med f.eks. Johnny Depp:p

Skrevet

Ja,jeg drømmer forskjellig jeg og.

Han sa jo hva han drømte og det var en typisk mannedrøm om sex...skikkelig typisk.

Dumt eg ble snurt for han ble lei seg.

Vi har ett heftig sexliv så jeg er ikke redd pga det..men var vel litt for godt vant!.

Skrevet

Jeg drømmer om sex heeeele tiden. Noen ganger om tidligere elskere, noen ganger om en ikke-eksisterende mann, noen ganger om kjæresten min. Faktisk oftest om kjæresten min :) Men jeg har aldri spurt han om han drømmer slik. Hvis han gjør det (som han selvfølgelig gjør!), er det helt greit for meg. Sex i drømmer trenger ikke å bety noe som helst.

Jeg drømte faktisk om sex senest i natt! ;)

Skrevet

Drømmer ganske ofte at jeg kysser og kliner med andre (enn mannen min, altså). Men sjelden vi kommer så langt som til samleie. Da pleier drømmen å stoppe, eller jeg våkner. Dessverre ... Men aller vanligst er at jeg er helt naken i drømme, mens andre er påkledde. Pinlige greier, og ikke akkurat opphissende. Hvis jeg ikke har lyst til å vise meg fram, da. Og det hender jo også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...