Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Nå som vi bare venter og venter, så har jeg plutselig begynt å tvile på om forholdet vårt er sterkt nok, om min samboer er så glad i meg som han bør være. Vi har et bra forhold egentlig, men dette er første barnet. Og nå føler jeg meg ensom når jeg går gravid. Bekymrer meg plutselig for at han skal ha et forhold til noen på jobb eller noe annet spennende. Det er sikkert urettferdig av meg også, for han gleder seg veldig til å bli pappa. Men jeg kan ikke noe for følelsene mine. Må nok ta en liten prat med min kjære i kveld. Jeg har ikke vært særlig "hormonell" i humøret, men det kan kanskje komme sånn helt på tampen? Huff, blei bare triste greier dette. Noen andre som har fått sånn angst på slutten når man bare skal glede seg?
!!!! Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Når man bare skal glede seg sier du. Vel jeg har noen nyheter til deg. Det ville vært helt unormalt å bare glede seg til å få en liten baby i dagene før terminen. Man gleder seg jo til å treffe den lille. Men redsel for fødsel og det nye ansvaret dette medbringer får en til å stille mange spørsmål. Vil anbefalle deg å lese boken. En mor blir til.
solei Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Ville tatt en prat med mannen uansett for åpenhet er gull verdt.Når vi giftet oss sa ungdomspresten at vi skulle tørre å vise de sidene vi var flau over eller synes var vanskelig å snakke om. Så hvis jeg gjør noe flaut eller spør om noe vanskelig så refererer jeg til det han sa...da flirer vi. Alle har ting de er syns er flaut å vise eller ta opp.Det han er flau over synes jeg er sjarmerende. Men over til ditt problem: det er nok helt vanlig.Mye å tenke over når tiden nærmer seg. Har med alle graviditeter hatt slike runder med meg selv..til ulike tider. Det hjelper å snakke om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå