Gå til innhold

Hva skjedde med meg i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente at jeg var i uggen form i går kveld. Hadde litt verk i kroppen og var ikke helt i toppform. Jeg gikk og la meg og våknet på natta av at jeg frøs noe voldsomt. Jeg lå og dirret i senga og hakket tenner. Det verket og gjorde vondt fra topp til tå. Gikk på badet og tok tempen, men hadde ikke feber. Tok to paracet og gikk og la meg igjen. Våknet i dag tidlig, helt klam av svette, men fortsatt ikke feber. Har ikke verk i kroppen nå lenger, men magen er litt rar. Hva var det som kom over meg i natt da, en kort variant av influensa eller bare et snev av forkjølelse? Det føltes ihvertfall som om jeg hadde blitt mørbanket, det gjorde jo så vondt over alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det sist uke. Akkurat likt som deg....som om jeg hadde skrevet innlegget selv. Jeg hadde også litt diare`på formiddagen men til ettermiddagen var jeg i helt fint form igjen. Etter et par netter fikk gutten min på 3 år vondt i magen, frøs så han hakket tenner og så kastet han opp. Neste morgen var han helt fin igjen.

Vet ikke hva det er for noe men sikkert et kroppslig reaksjon på at du har hatt noe vondt i kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...