yasmina Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Min svoger har naa faatt beskjeden om at han er i terminalfasen og ikke vil slippe ut av sykehuset igjen. Om han 24 timer igjen eller 3 uker kan de ikke si, men han vil ikke kunne leve til jul. Proever naa aa organisere hjemtur for meg og ungene, men er ikke bare bare aa resie hjem med 3 smaa paa 3,5aar,2 aar og 2mnd. Satser paaa aa dra hjem neste uke og at han lever til det for han har gitt uttrykk for at han oensker aa se oss foer han doer . Saa saann er det her Er innom og kikker her innimellom, men ikke alltid jeg orker skrive noe.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Huff og huff, sender deg en kjempe klem på morgenkvisten.. Vet ikke annet hva jeg skal si, så da sier jeg bare at du får mine tanker og en klem.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Huff, dette var trist lesing. Håper dere kommer dere hjem, slik han at får oppfylt ønsket sitt, det vil nok være "godt" for dere alle. Sender dere mange varme tanker og gode klemmer i en vanskelig tid!
bambi på isen Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 uff å uff, det var trist å høre, håper dere kommer dere hjemover!! mange varme klemmer og tanker til dere!
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Så leit å lese!! Blir lei meg når jeg tenker hvor vanskelig dette er for dere. Håper dere får sjans til å treffe han når dere reiser opp. Dette var jo kjempeleit! Vet at dere håpet å få ham til over jul. Mange varme klemmer og lykkeønskninger til dere alle!!
Mille** Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Så utfattelig trist......Håper dere klarer å komme dere hjem før han dør, sikkert godt for både han og dere å få sett og pratet med han en siste gang. Varme tanker og klemmer
skorpionfruen Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Huff dette var triste greier. Sender deg en klem og krysser fingrene for at dere rekker å ta farvel. Sånt er bare tragisk.
blond Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Trist å høre! Jeg håper dere får tak i billetter, det må være vondt å ikke være der når han har så kort tid igjen. Kan du spille inn en hilsen som noen kan spille for han på sykehuset? Det hjelpe lite, men er kanskje bedre enn ingenting? Klem
piano♫ Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Kjære deg, dere må ha det forferdelig tøft nå. Det er ingenting vi kan si som kan gjøre det lettere for deg, men du skal vite at vi er mange som tenker på deg. Stor klem fra
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 Off dette var triste saker. Hadde nok vært greit for deg å reist hjem, men er nok ingen enkel sak nei med tre små barn.. Mange tanker til dere alle sammen, god klem
Gjest Skrevet 4. november 2008 #12 Skrevet 4. november 2008 Min dypeste medfølelse. Vet ord blir fattige, men håper dere rekker hjem og får sagt farvel.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 Huff så trist.Jeg håper av hele mitt hjerte at dere greier å komme dere hjem.Å være langt unna er grusomt.Jeg har vært der jeg også. Sender klemmer i bøttevis og håper dere rekker det. Man kan vel ikke si så mye som kan lette på den tunge tiden dere har. Dette er tungt,veldig tungt. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå