Gå til innhold

Er det noen gravide fra trøndelag her da?


bellemi<3 høygravid<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Kanskje vi som kan, kunne avtalt å møtes en dag på kafè eller noe? Hadde vært veldig morsomt å møte flere i samme situasjon=) Jeg jobber i byen så er i trondheim hver dag... Er det noen av dere som vet hvor det går ann å få tidlig UL? vet at aleris har, men det er jo så s.... dyrt! vi fikk ikke henvisning fra legen, men har sååå lyst å bare få bekreftet at det er liv=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Trondheim.

24 år.

Termin 29. juli 2008.

Det er så herlig! Krysse fingra!

Hadde vært arti å møtt folk i samme sit. kanskje etter jul engang, når de skumle 3 mnd har gått?

 

Krysse fingrene for alle oss at ting går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormontoon!! Du kan få tatt privat ultralyd hos medicus, koster 750 kroner. Blir dyrt om en har tenkt og dra avgårde ofte, men jeg synes i alle fall det er overkommelig pris og betale, for og få avklart om alt er bra. Ikke noe ventetid og veldig hyggelige folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk! Er usikker på om vi skal det. fikk brev fra st.olavs i dag. Ultralyd 23 januar! blir sååå spennende!=) men har jo såå lyst å dra før bare for å få se liksom! Var forresten veldig mye spennende i brevet fra st.olavs. vi får visst være med i en forskning som går på trening og graviditet. jeg meldte meg på lett! skal prøve å være flink å holde meg i god form, så er på 3t minimun 2 g i uken. Flere som trener på 3t forresten? Jeg er mest på rosten jeg... bor ikke så veldig langt unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Trøndelag! :)

 

Men ser det er mange Trondhjemmere her, så jeg er nok litt uttafor alikevel.. Jeg er fra Levanger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...