Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Har vel vært en del sjokerende innlegg her i løpet av årene regner jeg med???
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg synes stadig det er sjokkerende dårlige innlegg her inne jeg... Men ingen sjokkerende innlegg i seg selv. Det er stort sett møl på linje med sånt jeg blei ferdig med på ungdomsskolen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Husker jeg blei skikkelig sjokkert over ei som sa hun hadde brukt mascara på ungen sin, fordi hun hadde så lyse vipper osv, og så hadde ungen fått mascara på øyet, og om det var skadelig? Jeg blei skikkelig sjokkert og sint på dette mennesket!! Jeg var ganske ny her da, og det var før jeg oppdaget at det fantes tulleinnlegg og heldigvis var det et tulleinnlegg, hehe!
!!!! Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jeg husker også den med øyenvippene, lol. Men den som kanskje sjokkerte mest var den om å ta abort etter at babyen var født. Ikke fordi jeg trodde at noen faktisk mente det seriøst, men fordi argumentasjonen ofte var god og gjennomtenkt sånn at jeg fikk litt hår på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Jeg synes fremdeles at den verste var hun som ventet tvillinger, tok abort, og lurte på når de kunne prøve igjen.. De ville nemlig bare ha ett barn til, ikke to.. Beklager - du hadde sikkert dine grunner, men for meg blir det hele meningsløst og aldri så lite motbydelig!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Det mest sjokkerende jeg ever har lest her inne er om ei som på skravle på dib, la ut om at sønnen hennes hadde vært i vesken til sin bestemor. Bestemoren hadde sterke piller for blodtrykk/hjerte liggende i en gammel sukkertøyeske, da hun ikke hadde pilleskrin. Denne gutten fikk da tak i denne esken og pillene.. trodde da det var drops. Den gang ei... Sønnen ble kjørt i all hast til sykehus og lagt i respirator etc... Moren måtte være hjemme med minstemann da de ikke hadde barnevakt. Så hun satt på dib å oppdaterte hele veien. SØnnen dør og alle på dib viser respekt for den avdøde og ikke minst kondolerer til moren. Så kommer sjokket... alt er oppspinn!!!! Var ei som trengte litt ekstra oppmerksomhet bare... så hun fant opp alt sammen.!! Og var ei som sa bebisen i magen var død ogmåtte avbryte svangerskapet. La inn bilder av bebisen på bim/dib for å vise henne fram. Hele saken ble busta ganske fort, da personen hadde kopiert å stjålet bildet fra en annen side, en side for forledre som har mistet sitt barn. Så sånne syke syke damer som fortalt her... sjokkerer så jæ****** . Noen eier virkelig ikke skruppler!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Okei, den vinner.. Men da var ikke jeg her, så jeg har ikke lest den.. hilsen 07:41
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Jeg husker aller best tråden om "hemmelige" familietragedier. Så mange triste skjebner her inne at jeg fikk vondt:( At det kan bli mennesker av folk som er oppvokst med alkohol, dop, voldtekter, vold o.l i hjemmet er for meg helt utrolig!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Husker også hun med tvillingene som tok abort. Motbydelig!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Jeg hadde aldri tatt det seriøst da...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 Glemmer ikke ett innlegg fra ei som syntes at babyen hennes sov for mye, så hun ga h*n kaffe. Var snakk om en noen-uker gammel baby...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #12 Skrevet 4. november 2008 Den med tvillingene husker jeg også. Var planlagt graviditet, men tok abort pga det var to babyer, og de hadde bare planlagt en. Forferdelig. Og så var det hun som nettopp som var mot all medisinbruk. spurte henne hva hun ville gjøre hvis hun eller et av barna f.eks fikk kreft, ville hun ikke ta i mot cellegiftbehandling da. Hun svarte at hun og barna hadde så sunn livvsstil og hadde dermed gardert seg mot alle sykdommer... Sjokkerende lite oppegående i hodet. Til opplysning: 1 av 3 krefttilfeller skyldes ting som f.eks røyking, kosthold etc, som man kan gjøre en innsats selv for å unngå. 2 av 3 krefttilfeller skyldes ting helt utenfor ens egen kontroll.
Sabina og gjengen Skrevet 4. november 2008 #13 Skrevet 4. november 2008 hun som hadde hjemmeside med sin avdøde sønn og hans levende lillebror.. de fleste som var her fikk vel det med seg, da det plutselig viste seg at denne mammaen ble tiltalt for drap på det døde barnet og for drapsforsøk på sin lille baby.. husker ikke hva saken endte med, men det var vel noe av det verste jeg har lest her inne...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #14 Skrevet 4. november 2008 Ble litt mye feil, her.. Klippet og limte litt i hytt og pine, ser det ut som.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. november 2008 #15 Skrevet 4. november 2008 En som mente at babyen kunne få psykiske problemer om den hadde barnevakt ett par timer.
monika 3+1 i magen:) Skrevet 4. november 2008 #16 Skrevet 4. november 2008 de mest tragiske innleggene her må vel være de som kommenterer innlegg med egne innlegg.. hørtes sikkert rart ut, men jeg mener de typiske klage innleggene, fks de som klager på at andre klager seg over enkelte innlegg.. det er ganske mange drama queens her inne! hehe:) nå var visst jeg også på en måte en sånn en foresten:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #17 Skrevet 4. november 2008 Hun ble dømt til seks års fengsel i september, hun anket, så saken må vel opp igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå