Monajenten Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 http://everywayfashion.blogspot.com/ :-D
~sjiraff~ Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer med dagen!!!!!! Håper du får en strålende dag! (kjæresten min har også bursdag i dag)
Monajenten Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 Dritgammel:-P (.....24:-O) Takk, og grattis sjiraffen:-D
Dr Mcstuffins Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer så mye med dagen Håper den blir strålende
-MtG- Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 24 er jo dritgammelt da. Blir ikke det før om 7,5 mnd jeg:D
Gjest Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Grattis med dagen tuppemor håper det blir noen andres bursdag i dag også *sukk*
Monajenten Skrevet 3. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2008 Nei der ser du -MtG- , jeg ER dritgammel *griiiin* Mami! Ja, i dag er fødedagen din:-D Du vet jeg har sagt du skal føde på min bursdag, så nå har du ca. 23 timer på deg. Sett i gang!! :-D
~sjiraff~ Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Gammel?? Hehe.. vil du vite hvor gammel min kjæreste blir eller?
Gjest Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 ja det var det jeg husket 23 timer ja, det ser dårlig ut for å si det mildt Har blitt skikkelig forkjølet også så det kan i grunn bare være det samme.. Du får ha en super dag da vennen kose deg med MASSE kake!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 gratulerer så masse med dagen 19 dager igjen til eg har =P hehe Håper du får en super dag
frk Nilsen Skrevet 4. november 2008 #13 Skrevet 4. november 2008 Gratulerer med dagen! *bursdagsklem*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. november 2008 #14 Skrevet 4. november 2008 Ojojoj! Grattulerer! :-)
Tokatter_USA Skrevet 4. november 2008 #15 Skrevet 4. november 2008 Det har jenten min også! Gratulerer med dagen! (Min er 4!)
Gjest Skrevet 4. november 2008 #16 Skrevet 4. november 2008 Hurra for deg som fyller ditt år! Ja, deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og se, nå vil vi marsjere, bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse så for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg så, hva vil du mere? Gratulere! Høyt våre flagg vi svinger. Hurra! Ja, nå vil vi riktig feste! Dagen er din, og dagen er bra, men du er den aller beste! Se deg om i ringen hvem du vil ta! Dans en liten dans med den du helst vil ha! Vi vil alle sammen svinge oss så gla' og en av oss skal bli den neste - til å feste!
Gjest Skrevet 4. november 2008 #17 Skrevet 4. november 2008 Gratulerer med dagen!! Håper du får en strålende dag! Mamman min har også bursdag i dag. Og det er 36 år siden mamma og pappa gifta seg :-)
Monajenten Skrevet 4. november 2008 Forfatter #19 Skrevet 4. november 2008 TUSEN TAKK ALLE SAMMEN:-D Gratulerer til Tokatter_USA sin jente også, og til sjiraffenkjææææresten:-D
Gidder ikke! Skrevet 4. november 2008 #21 Skrevet 4. november 2008 Gratulerer så mye med dagen, Monajenten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå