Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag:-D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen!!!!!!

 

Håper du får en strålende dag!

 

(kjæresten min har også bursdag i dag)

Skrevet

Dritgammel:-P

 

(.....24:-O)

 

Takk, og grattis sjiraffen:-D

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen :) Håper den blir strålende :)

Skrevet

24 er jo dritgammelt da. Blir ikke det før om 7,5 mnd jeg:D

Skrevet

Grattis med dagen tuppemor :) håper det blir noen andres bursdag i dag også *sukk*

Skrevet

Nei der ser du -MtG- , jeg ER dritgammel *griiiin*

 

 

Mami!

Ja, i dag er fødedagen din:-D

Du vet jeg har sagt du skal føde på min bursdag, så nå har du ca. 23 timer på deg. Sett i gang!! :-D

Skrevet

Gammel?? Hehe.. vil du vite hvor gammel min kjæreste blir eller?

Skrevet

ja det var det jeg husket ;)

23 timer ja, det ser dårlig ut for å si det mildt :(

Har blitt skikkelig forkjølet også så det kan i grunn bare være det samme..

Du får ha en super dag da vennen :) kose deg med MASSE kake!

Skrevet

gratulerer så masse med dagen :D

 

19 dager igjen til eg har =P

hehe

 

Håper du får en super dag :D

Skrevet

gratulerer med dagen! :)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

 

*bursdagsklem*

 

Skrevet

Ojojoj! Grattulerer! :-)

Skrevet

Det har jenten min også! Gratulerer med dagen! (Min er 4!)

Skrevet

Hurra for deg som fyller ditt år!

Ja, deg vil vi gratulere!

Alle i ring omkring deg vi står,

og se, nå vil vi marsjere,

bukke, nikke, neie, snu oss omkring,

danse så for deg med hopp og sprett og spring,

ønske deg av hjertet alle gode ting

og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!

 

Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!

Ja, nå vil vi riktig feste!

Dagen er din, og dagen er bra,

men du er den aller beste!

Se deg om i ringen hvem du vil ta!

Dans en liten dans med den du helst vil ha!

Vi vil alle sammen svinge oss så gla'

og en av oss skal bli den neste - til å feste!

Skrevet

Gratulerer med dagen!! Håper du får en strålende dag!

 

Mamman min har også bursdag i dag. Og det er 36 år siden mamma og pappa gifta seg :-)

Skrevet

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN:-D

 

Gratulerer til Tokatter_USA sin jente også, og til sjiraffenkjææææresten:-D

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, Monajenten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...