Gå til innhold

Trenger noen tips til nettsteder med fine julegaver!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er høygravid og har ikke fått kjøpt så mange julegaver, ser ikke for meg at det blir så mye tid til det etter at babyen er kommet heller. Noen som har tips til noen nettsider hvor de har fine julegaver? Både til voksne, eldre og barn, det kan være alt fra pynteting til klær og turutstyr....har mange gaver å kjøpe!! Tuuusen takk for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på sjarmtrollparty.no Kvalitetsleker til barn,og masse deilig spaprodukter til voksne og barn.Jeg sender [email protected]

Skrevet

netthandelen.no har alt mulig. er nettauksjon da, så sett deg en grense for hvor mye du er villig til å betale for hvert produkt, og husk å sjekke porto først!!

Skrevet

Vet ikke om det er noe for deg, men jeg elsker fotogaver. Har bestilt herfra mange ganger og det er god kvalitet og rask levering. De har alt fra klær til konfekteske til julekort med dine egne bilder på fremsiden og masse annet gøy. Jeg har bestilt en dørmatte med bilde og tekst og et "sjokoladekort" til min søster til jul... gleder meg til å gi det. Her er linken: http://foto.vg.no/quickshop.php

Lykke til med shoppingen

Skrevet

Jeg vil bare slå et slag for veldedighetsbutikker. Gå inn på www.unicef.no, kjøp gaver og støtt en god sak.

Skrevet

Takk for tips! Gode forslag, jeg skal ta meg en kikkerunde på alle nettstedene dere har nevnt nå :) kanskje det blir julegaver på mine i år også!

HI

Skrevet

http://www.litlakistan.is - islands butikk med klær til de minste barna, utolig mye fint og BILLIG med dagens kurser.

www.barnasegeteventyr.com - personlige barnebøker, hvor ditt barn (eller den du skal gi gaven til) blir hovedpersonen i boken. Utrolig populært hos barna opp i 8-9 års alderen vil jeg tro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...