~sjiraff~ Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Nå står sjokoladekaka i kjøleskapet så da satser jeg på at den tar bursdagsselskapet med storm i morra ) (deigen var hvertfall fantastisk god så det lover godt) )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Ojj, så spennende! Må fa rapport da om den faller i smak! :-) Brukte du meierismør eller sånn uten melk?
~sjiraff~ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Brukte melange uten melk og soya. Litt usikker på om vedk. kan spise meierismør så tok ingen sjangser ) Gleder meg til å smake!!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Ja håper den blir like bra som vanlig... =)))
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Brukte du vanlig sjokolade da, eller er det melk i den? Har aldri tenkt på at den kan lages mekefri, så blir spennende å høre om den kan funke slik og. Er jo veldig greit at den er fri for gluten/hvetemel, så har brukt den flere ganger i den forbindelse. Litt værre om man har eggeallergi ;-)
~sjiraff~ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2008 Brukte vanlig Dronningen kokesjokolade, den er nemlig uten melk )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Se der ja, der lærte jeg noe nytt! =)) Rop på meg når kaka er spist da, så jeg får høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå