Gå til innhold

sopp (Litt ekkelt kansje)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy f**n har vært plaga med soppinfeksjon no så inni hæ***** på slutten av dette svangerskapet...

Nå ikveld har jeg fått det IGJEN.

Måtte bare klø i stad og nå er alt hovent og jævlig.

Har tatt en dusj enda en gang nå og tatt kål på halve zinksalva.

Tenk hvis det blir fødsel nå, da eksploderer musa mi, det er jeg sikker på.

vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, synes bare veldig synd på meg selv akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to... gikk på en antibiotika kur i syvende mnd. i første svangerskap, etter det fikk jeg soppinnfekjoner HELE tiden, hjalp ikke med canesten, dvs. det hjalp der og da, men gikk jo bare noen dager så kom det en ny. prøvde pervaryl og det svei sånn at jeg bare måtte skylle det vekk med en gang. Nå i svangerskap nr. 2 er jeg i 24 uke og har allerede hatt to soppinfekjoner, så dette kan bli morro etterhvert...

 

Hvis det er noen trøst så gikk det helt bort etter fødsel sist, har ikke hatt det annet enn i svangerskapene. yoghurt lindrer, trenger ikke å være naturell (jeg hadde bare litago, og prøvde det. Helsikas rot, men kanskje bedre en å klø seg forderva?)

 

 

Det MÅ da finnes noe annet en canesten og pervaryl vel?

Skrevet

Huff ja dette er ikke morro.

Yoghurt ja, kansje det er tingen, føler at canesten hjelper, men bare ei lita stund så er det pån igjen, har heldigvis bare noen korte uker igjen av svangerskapet, så da får jeg holde ut.. hehe

stakkars deg da som har det sånn nå, lykke til og god bedring.

Skrevet

Det som hjelp meg var å sette en endose canesten. Tre dager etter hverandre. Det tok kål på den soppinfeksjonen. Så gjorde jeg en vedlikeholdsdose hver 14.dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...