Gå til innhold

Hvordan treffer dere el? Synes det er så vanskelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet man kan se på tidligere sykluser, men mine er så varierende at jeg ikke tør stole helt på det. Var "sikker" på å få el på dag 14 denne syklusen siden jeg hadde det forrige syklus så hadde sex hver dag fra dag 8 til 11 for å være på den sikre siden. Så endte jeg opp med en soppinfeksjon i stedet som satte meg ut av spill til dag 19, og da hadde jeg seff el på dag 18 i følge FF :( Kan jo ha truffet egget for det, men er jo liten sjans. Jeg tok el-test hver dag som var negativ, mens utfloden min viste jo ikke noe spes, i alle fall ikke da jeg hadde infeksjon (!) så det eneste jeg hadde å gå på var tempene mine som viste at jeg i alle fall ikke hadde hatt el.... Neste mnd lurer jeg på å bare ha sex annenhver dag fra dag 10 og utover, tydelig at kroppen min ikke "tåler" å ha sex hver dag, den blir jo bare syk :( og ja, jeg tisser og vasker meg etterpå, ligger ikke hele natta m sæden inni meg slik som mange her, da hadde jeg vel fått UVI og? Æh, blir litt frustrert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg vet aldri om vi treffer. Jeg tester ikke for el og temper heller ikke. Det eneste jeg gjør er se på el-slim. Men det er ikke akkurat en 100% sikker metode.

Vi også har sex minst annenhver dag fra mensen til mensen nå. Siden syklusene er uregelmessige osv.

Frustrert selv. Mye tull. Hvorfor kan man ikke bare bli gravid da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...