Gå til innhold

Koldtbord! Hva mangler jeg?


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

* Brød

* Smør

* Spekeskinke

* Eggerøre

* Laks

* Kylling

* Karbonader

* Skinke

* Potetsalat

* Salat

* Agurk

* Paprika

* Mais

* Stek

* Røkt laks

* Rømme

* Roastbiff

* Remulade

* Majones

* Rødbetter

* Sylteagurk

* Italiensk salat

* Stekt løk

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ovnsbakt leverpostei med stekt bacon og stekte shampignoner på:)

Skrevet

Fenalår var det eneste jeg savnet på den lange lista di, og kanskje tørket mørpølse (f.eks. Strandamør).

 

Mmm, ble sulten, jeg nå!

Skrevet

Halve egg med fyll, eggesalat, waldorfsalat...

Skrevet

Sett det opp i grupper - fisk- ---kjøtt- ---- tilbehør- salat... hva med oliven osv.

JEg ville tenkt et OStefat/kjeks..- et fiskefat- et kjøttfat..

varmmat.... kaldmat.. salta/tilbehør.sylteagurk og rødbeter..

 

Vi økte mengden på varmmaten og reduserte variasjonen i kaldmaten- pluss kjøpte veldig "GODT BRØD"- med god aioli.

 

Fruktfat er også en vinner..

 

EV kan du gå inn på google- og søke på koldtbord- eller ev "smørpettersen" og sjekke ut deres liste.

Lykke til.

Skrevet

Og sånn gele med reker og sånn i som gamlinger liker. Husker ikke hva det heter.

Skrevet

jeg ville hatt melon til spekeskinken

Så ville jeg hatt pastasalat i stedefor bare grønn salat

jeg ville droppet oppskåret agurk, paprika og mais. Heller rå løk til roastbeefen.

Jeg ville hatt noe skalldyr i tillegg.

Italiensk salat hadde jeg glatt droppet. Passer best til snitter.

 

Kjøp litt kuule frukter til pynt på fatene, det setter prikken over ien og gjør det hele litt mere eksklusivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...