*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 * Brød * Smør * Spekeskinke * Eggerøre * Laks * Kylling * Karbonader * Skinke * Potetsalat * Salat * Agurk * Paprika * Mais * Stek * Røkt laks * Rømme * Roastbiff * Remulade * Majones * Rødbetter * Sylteagurk * Italiensk salat * Stekt løk
-MtG- Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Ovnsbakt leverpostei med stekt bacon og stekte shampignoner på
Alvorlig Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Fenalår var det eneste jeg savnet på den lange lista di, og kanskje tørket mørpølse (f.eks. Strandamør). Mmm, ble sulten, jeg nå!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Halve egg med fyll, eggesalat, waldorfsalat...
cammiss Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Sett det opp i grupper - fisk- ---kjøtt- ---- tilbehør- salat... hva med oliven osv. JEg ville tenkt et OStefat/kjeks..- et fiskefat- et kjøttfat.. varmmat.... kaldmat.. salta/tilbehør.sylteagurk og rødbeter.. Vi økte mengden på varmmaten og reduserte variasjonen i kaldmaten- pluss kjøpte veldig "GODT BRØD"- med god aioli. Fruktfat er også en vinner.. EV kan du gå inn på google- og søke på koldtbord- eller ev "smørpettersen" og sjekke ut deres liste. Lykke til.
-MtG- Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Og sånn gele med reker og sånn i som gamlinger liker. Husker ikke hva det heter.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 jeg ville hatt melon til spekeskinken Så ville jeg hatt pastasalat i stedefor bare grønn salat jeg ville droppet oppskåret agurk, paprika og mais. Heller rå løk til roastbeefen. Jeg ville hatt noe skalldyr i tillegg. Italiensk salat hadde jeg glatt droppet. Passer best til snitter. Kjøp litt kuule frukter til pynt på fatene, det setter prikken over ien og gjør det hele litt mere eksklusivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå