Gå til innhold

Utbetaling av perm. penger??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk utbetalt en liten sum nå for oktober måned for de dagene jeg tok ut permisjon. Fikk deretter brevet fra NAV hvor det stod at utbetalingsdatoen er den 25. hver mnd. Jeg fikk mine penger nå utbetalt den 16. oktober. Kommer neste utbetaling så tidlig oxo eller tuller de med datoene...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt så er utbetalingen ca 25 hver måned fra Nav ja... men de kan også kjøre utbetalinger manuelt uansett dato... dette er da kanskje blitt gjort...

Ring til Nav å hør du om dette du lurer på, de vet d iallefall sikkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...