Sofiegullet&LilleSpire Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Fikk utbetalt en liten sum nå for oktober måned for de dagene jeg tok ut permisjon. Fikk deretter brevet fra NAV hvor det stod at utbetalingsdatoen er den 25. hver mnd. Jeg fikk mine penger nå utbetalt den 16. oktober. Kommer neste utbetaling så tidlig oxo eller tuller de med datoene...?
Lyst på nr3♥ Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Normalt så er utbetalingen ca 25 hver måned fra Nav ja... men de kan også kjøre utbetalinger manuelt uansett dato... dette er da kanskje blitt gjort... Ring til Nav å hør du om dette du lurer på, de vet d iallefall sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå