moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Lillebror skal ha ca 16-18 grader på rommet (pga atopisk eksem er jeg anbefalt å ha det.) Har ikke tempmåler nå, men har kjøpt en som jeg skal henge opp. Det står en ovn på bittelitt. Jeg kjenner det er litt varmere enn på gangen, men likevel ikke så varmt i t-shirt. Storesøster har ikke på ovn (enda) og det er iskaldt på rommet hennes. Men hun sover under dyna og er ikke kald utenom på hendene når hun står opp. Vi har hatt flere minusgrader de siste nettene og vi bor i et skikkelig kaldt hus. Det er iskaldt på rommet mitt også, har ikke hatt vinduet åpent de siste par nettene en gang.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Vi bor også i en kjempe kaldt hus. Foreløbig så har ikke sønnen noen ovn på inne på rommet sitt, og det er ikke kjempe varmt der nei.. Men han syns det er godt å sove sånn. Men når det blir mange kalde ute, så kommer vi til å sette på en liten ovn der inne. Men ikke på høy temp. Merker det på han, at hvis han sove på et rom det er varmt så sove han ikke like godt som hjemme.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Nattemperaturen på alle soverommene våre ligger på 16-18 grader. Da sover vi best
blond Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Har aldri sjekket temperaturen, burde jeg det? Kanskje for nysgjerrighetens skyld?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå