Gå til innhold

Noen med greie på sykkelsko...

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk ikke sykkelskoene til å passe på spinning-sykkelen... hehe

Har jeg fått noen sko som ikke passer eller er dette et universalt system så de skal passe???

Sikkert bare jeg som er litt dum, men men, trenger en liten forklaring..

Noen som kan forklare hvordan jeg klikker de på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er flere ulike typer feste! Vet ikke om det er noen som er mer "vanlig" enn andre, men da jeg kjøpte, sa jeg at jeg måtte ha så de passa på syklene på sats (bor i en liten by), og så passa jeg på å kjøpe pedaler til min vanlige sykkel i samme systemet. Spør spinning-instruktøren neste gang da vel, h*n kan sikkert sjekke om du har feil "system". Mine er det bare å klikke på, tråkke rett nedi. Lykke til!

Skrevet

Søren da, kan jo være jeg har fått feil type da... virker som festene på mine sko går motsatt vei av de som er på spinningsykkelen... :S

Skikkelig kjipt det da... det burde de jo vite på sportsbutikken da, siden det bare er et treningssenter her og jeg måtte vise treningskort for å få rabatt på sportsbutikken...

Skrevet

Ja da er det merkelig! Kan de ha satt de på feil vei? Gå tilbake i butikken og spør du, og hvis de har gitt deg feil, kan du jo si at da er det deres feil siden du falktisk viste fram treningskortet ditt!

Skrevet

Måtte se litt mer i esken nå, og da fant jeg noen små metallplater, tror disse skal monteres under skoen, men var jo ikke med skruer... så da blir det nok en liten tur på sportsbutikken i morgen for en aldri så liten forklaring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...