baby ventes 11 mars :) Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 kunne tenkt meg og drive med noen av disse tinga nå som jeg er gravid, trening i helsestudio frister ikke så mye om dagen , noen som vet om kurs i omerådet??
marsbarn fra Østfold Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 vi er to gravide venninner som har begynt å svømme i Sarpsborghallen faktisk. Ikke noe opplegg, men på egen hånd. Koster bare 120 kr for 6 ganger. (du må sjekke åpningstidene, husker ikke i farten) Har ikke funnet noen andre tilbud i sarpsborg for gravide.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 4. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2008 det var jo billig da:) det koster jo 100kr gangenpå hotellet. takk for svar
Feliz31 Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 vann aerobic på Quality hotell ved Family sport. Der går jeg. Du behøver ikke å melde deg inn i family sport for å delta på vannaerobicen, du kan kjøpe deg et klippekort. Ofte er det tilbud på de. Vannaerobicen er mandag og fredag kl 11 på formiddagen eller mandag, onsdag og torsdag kl 20..
Feliz31 Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 http://www.yogasentrum.no/kurs_gravide.htm i Fredrikstad virker det som. Googla bare litt jeg, fant litt av hvert, anbefalles - eller spør neste gnag du er på helsestasjonen. Kanskje vi kan lage et Sarpsborg treff for gravide????
baby ventes 11 mars :) Skrevet 4. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2008 tusen takk:) ja vi kan jo prøve og få til et sarpsborg treff, hadde vært koselig.
magica fra tryll Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Hei! Det vil gjerne jeg være med på og:) Jeg gjør yoga hjemme jeg da, etter en kjempefin cd, med øvelser spesielt for gravide. Jeg jobber 3 dager pr. uke og har mulighet dagtid 2 dager i uka, ellers kunne vi jo ta et treff på ettermiddagstid og....
baby ventes 11 mars :) Skrevet 5. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2008 jeg jobber bare 36% om dagen så jeg har masse av tid, bare si en tid dere så kan jeg sikkert:)
Feliz31 Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 jeg er sykemeldt så har alle formiddager ledig stort sett. Fint om vi kan få til noe på dagtid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå