Jewel m/jente får gutt Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Når er "grensen" for utvendig ultralyd? Venter på time for og få fastsatt hvor langt vi er på vei, men er redd for at vi er så tidlig på vei at det blir innvendig. Noen som vet?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 jeg var på ul i dag, er 10+4, da sa hun til meg at vi skulle prøve med utvendig først siden jeg var "så langt på vei" og om det ikke gikk skulle vi ta innvendig. Fikk fine bilder på utvendig ul da, så slapp innvendig. Tok innvendig ul for noen mnd siden (var tre fire uker på vei, var ikke pga graviditeten jeg var der) og det fåregikk nokså skånsomt om en kan kalle det for det. Lå ikke i gu stol, men på en benk på rygg med bøyde knær med håndkle over magen/beina så keg slapp å se, og både jeg og legen glodde på skjermen, så følte meg ikke kjempe veldig blottet:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Innvendig UL gjør da ingenting! Er ikke noe å være redd for! Har gjort det utallige mange ganger i forbindelse med ass.befruktning... Det går så fint så! Bare gi beskjed til legen om du er øm i magen, så tar h*n hensyn til det! ;-) Jeg har aldri fått håndlke over bena, har heller ikke følt meg blottet. Har alltid valgt litt lange gensere så jeg kan dekke over "dotten"... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå