Gå til innhold

cec26:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei cec26:)

husker deg fra jeg prøvde å bli gravid med sønnen jeg har nå:)

Da spådde du riktig på kjønn:)

det var deg, kimby og susann77 som spådde meg den gang husker jeg..

(susann77 er min kusine...;) )

Vi er ikke prøvere helt enda, men har planer om å snart bli det, vi får bare ikke helt bestemt oss for nå, fordi vi har veldig lyst på en til, men samtidig har vi lyst til og bare kose oss med lillegutt en stund til også...

så jeg lurer på om du ser når jeg blir gravid igjen, om det blir planlagt eller ikke?

Og hvilke kjønn jeg evnt får denne gangen.??

Jeg eksprimenterer med evnene mine selv, men jeg er ikke så trygg på de enda... får litt hjelp av susann77 til å bruke de:)

min dato er 27.02.83.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;) jeg husker deg;) han er vel ca 2 år han nå? kan det stemme tru? Så gøy med "gamle" kjente... jeg prater mye med Gine... har henne på msn.. hehe også har vi møttes... vi prøver å få til en vin kveld... men du veit...ikke så lett...

Jeg ser ingen gravidtet med det første, det gjør jeg ikke, men jeg får opp gutt på deg igjen jeg altså... kan jo være han du har nå da;) jeg tror det blir planlagt... og jeg er ganske sikker p åat du er gravid om 1 år...;)

Skrevet

Hei cec 26:) det er så mange på de andre innleggene her.. så jeg håper på å få svar her!!

ååh.. jeg å vil så gjærne bli spådd!:)

kan jeg bli gravid, når blir jeg gravid?

håper du klarer å finne det ut!:) jeg vil så gjerne!!!:)

født 10.01.88

sambo 26.10.83..

Takk på forhånd:)

Skrevet

han er 19 mnd nå:) fin alder!

ja hun kunne trenge en vinkveld nå, så det må dere få til... hehe;)

kult at du ser gutt når jeg blir gravid igjen, håper så på en gutt til, for så å få en jente som 3.mann... da kan jeg liksom dulle litt ekstra med den siste....:)

vi bestemte oss i kveld for å begynne prøvingen i januar... så da kan jeg jo håpe jeg er gravid om 1 år iallefall...egentlig kunne jeg tenke meg et nytt april barn, så gjør jo ikke noe om det tar litt tid:)

er du prøver igjen du også? har ikke du en unge på ca samme alder som meg?

Skrevet

Da prøver jeg også her:)

Hei cec:)

Kunne du sett når jeg ble gravid og kjønn?hadde blitt kjempeglad for svar.16.08.82

Skrevet

Ja, jeg er prøver igjen.... begynner denne mnd... blir spennende det;) vi har to gutter en på 3 1/2 år og en på 20 mnd....;)) så vi satser på en jente ...hehe... neida.. vi tar det vi får vi.. bare ungen er frisk og alt går bra....;) jeg har blitt en dreven gutte mamma... så fint med en gutt til;)

Ja, jeg tror dere må prøve noen mnd før han sitter, men føler litt på sen høst/ vinterbanr jeg altså.... Blir spennende....

Skrevet

hei cec26

110784

får du inn noe på det?

Skrevet

Små Einsteins

Hei, jeg føler du blir gravid veldig snart... om du ikke allerde er det da;) lykke til...

Skrevet

tiddelibom--

Ja, du kan bli gravid;) ser sommer barn på deg, men er usikker på om du er gravid på sommeren eller om du føder på sommeren... men det er noe der altså... du har ihvertfall stor mage når det er sommer....;) lykke til

Skrevet

Hei cec26

Ser du noen barn på oss snart?

Har prøvd i 1 år nå, og er litt utålmodig :) hehe

220586

Skrevet

Hei cec26:)

Lurte på om du kunne "se litt på meg også... er født 230982.

Blir det barn på oss snart?

Ha en super dag:)

Skrevet

Hei. Kan du være en engel å spå meg? Jeg er født 280287.

Veldig spent på om det kommer noen baby snart.

Eventuelt kjønn?

På forhånd takk =)

Skrevet

Hei du:)

så spennende:) hadde vært veldig fint om du kunne spådd meg:)

gått på hormonpillen i ca ett år...sluttet på de for 6 uker siden ca ,men har enda ikke fått mensen igjen...og bare negative tester:( men er fortsatt optimist på at mensen snart kommer:)

klarer du og se litt inn i min verden og hjelpe meg litt på veien så hadde det vært strålende:)

det jeg lurer på er om du kan se når det klaffer for oss/termin,om alt går bra eller om jeg mister før det sitter? evt gutt/jente??

Meg:06061981

Sambo:17121982

bare gi en lyd om du trenger mer info:)

på forhånd tuuusen takk:)

Skrevet

Er det sant?:P nå til sommeren? skjønner ikke hvordan du klarer å se det jeg!:P håper det stemmer!!:P

tusen takk=)

Skrevet

Dæven da. den første kom det ikke noe på den ble blank..

jeg lurte på om du cec26 så no baby på meg snart??

har prøvd i 3 år med å bli gravid så gir ikke snart :( håper virkeli spira sitter hos meg snart. håper du ser no på meg.. har selv drømt litt

men vet ikke om jeg skal stole på drømmene mine... hadde vert veldi fint om du skrev tilbake...har så lyst å bli mamma..

min dato --> 24.06.88

Skrevet

Hei hei cec26!!!

Kan du være så snill å spå meg?? har nå snart vært prøver i 2 år, og begynner å bli ganske utålmodig....vil ha barn nååååååååå!!!

Jer er født - 140283

Sambo - 280380

Tusen takk for svar, venter i spenning=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...