endelig igjen Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Noen her som har følt at hele magen revner, når man f.eks trekker pusten dypt, tar en brå bevegelse e.l. Kjennes ut som jeg får et digert strekkmerke som går tvers over hele magen. Ikke vondt, men ubehagelig. Det er ikke dette som er kynnere?
babylykke2 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Ja jeg snudde bare overkroppen i senga, lå på ryggen og skulle snu meg. .Gjorde drit vondt, men er ikke kynnere . . Vi må prøve å være flinkere til å unngå bråe bevegelser. Våknet dagen etter med hvite streker på magen, fikk sjokk. Smørte med A krem og de forsvant, ligna veldig på strekkmerker. Var hos jordmora noen timer etter, da var de borte - hu mente det ikke var stekkmerker, heldigvis . .Så nå skal jeg virkelig gå inn for å smøre meg, og bruke baby olje i dusjen som såpe. Synes egentlig det er et pes å smøre lår og rumpe, lettere å bruke olje . .
frua Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Kan det være livmorbåndene dere kjenner? Det strekker og drar skikkelig ved bråe bevegelser, nys o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå