Gjest Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hei. Jeg hadde da eggløsning i helgen og er fryktelig spent på om det har klaffet denne gangen. Har liksom en god magefølelse, men man vet jo aldri.. Kan bare ønske de neste ukene går kjempe fort så jeg kan få det overstått.. Noen i samme situasjon?
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg har forhåpentligis EL i morgen:) Håper det klaffer denne gange jeg også! Er i 2 pp så kanskje litt for tidlig å håpe på noe enda!! Lykke til:)
Gjest Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Å så spennende. Vi er i 3 pp så har ikke prøvd så lenge vi heller. Men det føles hvertfall ganske lenge.. Masse lykke til i morgen da =)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Jepp, hadde EL i helgen eller rundt denne tiden!! spennede tid framover ja. har veldig mensmurring nederst imagen, vet ikke hva det tyder på.!! Lykke til )
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Takk! ja, føles som en evighet!! men man vet jo aldri!! mange som strever ser jeg!! håper ikke det tar så lang tid:p Krysser fingrene:)
mammaigjen!! Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 hadda el rett før helgen. Er kjempespent. Testing 14 november, en hel evighet til!!!
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 kanskje kanskje:) jeg har litt stikking i magen av å til!! men vil ikke ha noen forhåpninger enda!! Lykke til til deg også!!=)
Gjest Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Å =) Det har jammen jeg hatt idag også! Har tenkt at det bare må være noe jeg innbiller meg, men har kjent det flere ganger =) Men vet du om det er viktig å ta det med ro dagene etter el liksom ? Lykke til til deg også =)
mammaigjen!! Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Synes jeg var litt kvalm i dag, men det er jo veldig lett å innbille seg når man har ønsker sterkt he he. Vanskelig å ikke ha forhåpninger synes jeg....
Gjest Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Jeg håper bare jeg kan våkne opp en dag å kaste opp. Er vel første gang jeg har et slikt ønske, men det må vel være et ganske sikkert tegn det =) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå