Gå til innhold

Hvor tankeløs går det an å bli???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått veldig mange telefoner og sms de siste dagene. Er mange som lurer på hvordan det går, og hvor det blir av babyen som var bestilt for 5 dager siden..

Fikk nettopp en telefon fra en "god" kollega. Hun spurte blant annet om jeg gruer meg til fødselen. Jeg svarte at nei, det gjør jeg heldigvis ikke.. Hvorpå hun svarer at det er kun fordi jeg aldri har født før, og ikke har begreper om hvor vondt det kommer til å bli..!!! HVA er vitsen med å si noe sånt?? særlig nå når fødselen kan starte når som helst.. Ble ikke skremt, men kjenner at jeg ble skikkelig irritert over at det er mulig å være så tankeløs!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh sånn er så plagsomt. skjønner ikke hvorfor folk sier sånn.. treng liksom ikke prøve skremme hell..

Å får jo som regel mel av folk man nesten ikke prater med da så klart

Skrevet

Skjønner deg kjempegodt og er HEEEELT enig med deg!!! Enkelte TENKER faktisk ikke alts...!! Grrrrrr....

Forrige runde når jeg gikk gravid så på slutten fikk jeg masse sms'er og sånt selv og jeg ble MØKK LEI spørsmålet som dukket opp et dusin gang om dagen: ER D NÅ SOM SKJER? ER BABY'EN PÅ TUR ELLER!??!

AAhh.. holdt på å spy på slutten jeg.. skjønner at folk er nysgjerrig alts, men fader... kan de ikke smøre seg med tålmod de også da, slik som OSS som GÅR GRAVID..:!?!?!

Og så klart begynte spørsmålene å komme når d var igjen 2 uker ca...

hadde mest lyst til å slå av mobil'n min, men da hadde vel min kjære freaket ut når han ikke hadd fått tak i meg... hehe..

Vi får bare prøve å lukke øya og ører for sånt og heller be de som sender alle disse sms og div om at VI GIR BESKJED NÅR D SKJER TING!!! :)

Men supert at du er avslappet og ikke gruer deg til fødselen!! :) Jeg gjorde også d samme, og d hjalp på så utrulig mye og d blir mindre vondt når du slapper av.... :) ANBEFALES :)

Vondt er d så klart, men kommer alt an på smerteterskelen din også da... uansett så overdøver tanken på at ENDELIG SKAL DU FÅ MØTE D LILLE NURKET I MAGEN DIN!!! :))))) Og dette motiverer seg max :)

Lykke til! :)))

Skrevet

Sånne drittkjærringer finnes det desverre mange av! Veldig mange som liksom skal konkurere litt om hvor vond fødsel de hadde, at de var nær døden osv. Og gjerne skal de fortelle dette foran damer som ikke har fått barn enda, da kan de nemlig benytte sjansen til å smøre på skikkelig fordi folk som allerede har født VET at det virkelig ikke er så ille.

JO jeg gruer meg mer til denne fødselen enn når jeg skulle ha tuppa mi, men jeg hadde ikke en helt vanlig fødsel sist :)

Brukte 48 timer på å få henne ut og hadde ikke bedøvelse av noe slag.

Denne gangen gruer jeg meg derfor litt fordi jeg husker hvor kjedelige de riene var mens de sto på hehe, gjorde drit vondt og de varte jo i en hel evighet! Men det er ikke sånn at jeg griner og er helt fra meg liksom, synes bare det er litt kjedelig¨å tenke på de smertene.

Trøster meg med at hvis det blir for ille kan jeg bare be om smertestillende (selvom jeg ikke vil ha det sånn egentlig).

En fødsel er en FANTASTISK opplevelse og verdt alle vondtene, selvom jeg gruer meg litt til akkurat riene så gleder jeg meg veldig veldig til fødselen!

Gleder meg til all spenningen rundt det som skal skje, når det først setter i gang og man forstår at NÅ er det ikke mange timene før jeg skal få møte det lille nurket mitt :)

Og hvor spennende det er hver gang jm sjekker åpningen og du har åpnet deg ENDA en cm og er ENDA nærmere målet..

ÅÅÅÅ GLED DEG!

Håper fødselen min også setter i gang her nå snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...