Plutselig_gravid Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 BUSTED ;) Når skal jeg bli tante??? :) Mai, juni??
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 hehe:)) ja månedskifte mai juni, omtrendt på lillejenta sin bursdag:)))) du skjønte hvem jeg var ja:) (oooææææææææææææææ forresten)
Plutselig_gravid Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 hehe, fikk mistanken. Gikk inn på profilen og der er det jammen bilder av k-mor og litt diverse:) Grattis:) Du får gutt forresten. Fikk en sånn feeling som kom nå nettopp. ;) Ellers alt vel????
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 ja, k-mor og litt diverse, ikke så vanskelig å kjenne igjen de fine veggene fra x-leiligheten.. hehe:) ja, alt er supert, var på ul idag, så nå driver vi å sprer det gode budskap, tassen hoppet og spratt inni der, var til ho hetland som du har vert hos:) er 10+4 etter mens termin, men spørs om den blir flytta på ordinær ul da, får se. Ho lurte på om det kunne være jeg var en uke kortere på vei, da vil isåfall termin bli PÅ bursdagen til lillemor, hehe:) men du da? hvordan går det med magen og nedpresset du skrev om? har fulgt litt med deg nemmelig, men byttet jo da nicket mitt pga jeg fant jo ut om deg her inne da vettu:) hehe, så tenkte at du kom til å finne ut om meg også med mindre jeg byttet nick, men nå var no tiden inne til å avsløre hemmeligheten:) T har ikke snakket med mor di enda da:) men skal det no i kveld
Plutselig_gravid Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 Så bra at alt sto bra til Sant hun var flink og sant ul apparatet var noe helt annet enn lærdal ;) Nedpresset har ikke gitt seg. Og har konstante kynnere, nå med menssmerter attåt. Ikke kjekt å gå på jobb da nei. Men, skal til jordmor på onsdag så regner med jeg får full sjekk da. Sliter med hodepine og blodtrykket har steget fra 60/45 til 130/90. Håper bare det ikke er svangerskapsforgiftning eller noe slikt. Seriøst - dette svangerskapet er totalt forskjellig fra lillegutt.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 du, eg kan ikkje sei eg liker det du skriver.. vertfall ikkje når du har vondt også. Hm, du får ikke lov å leke helt, bare så du vet det. Kanskje jeg kommer kjørendes opp og bærer deg ut i bilen og tvinger deg på sjekk;) hehe, neida. Men sa de ikke noe om blodtrykket ditt de som målte det? siden det er så mye høyere enn vanlig? men masse kynnere, nedpress og mensenvondt er ikke noe kul kombinasjon, har ikke vert sykemeldt enda du eller? Ja syns det har vert mye med deg denne gangen:( bare få det sjekket det som bekymrer deg!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 ja forresten ja, hun var kjempe flink! veldig proff, jeg fikk veldig inntrykk av at hun elsket jobben sin, hun snakket sånn om kor fantastisk det var med baby i magen osv, veldig engasjert og glad i babyer fikk jeg feelingen av:) gøy:)
Plutselig_gravid Skrevet 3. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2008 hehe:) Ja, du vet meg. "nææ sikkert ikke noe farlig" Ups - indre blødninger visst Blodtrykket var jo lettere forhøyet, men legen tok verken urinprøve eller noe annet. Men, overtalte meg til en sykemelding i minst 2 uker. Men er tilbake i jobb igjen nå. Som sagt skal eg til jordmor nå til onsdag så håper jeg blir klokere da!!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 ja, det er nettopp det, jeg vet deg, og underdrivelse når det kommer til deg og sykdom osv.. legen måtte overtale deg til sykemelding ja, hehe:) Men husk nå at helsen til du og babyen er viktigere enn jobben:) men det vet du jo, skjønner godt at det er samvittigheten til jobben som gjør at du presser deg selv.. skal ikke være lett! Ta det veldig rolig på jobb da, så rolig som mulig vertfall;)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 går det bedre med hodepinen da? håper det hjalp å slappe av, gjerne kroppen som er sur på deg og kjefter og ber deg til helvete å sitte ned mer!!!! hehe
Plutselig_gravid Skrevet 3. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. november 2008 Hodepinen er mye bedre ja:) Hjalp å kule ned et par uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå