mamsen og ML+litenimagen Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 forslag til hva man kan kombinere det med(andre navn) eller er det penest alene?
"husmor"med lille Nora Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Eg liker navnet.. liker det best alene.. har ikke hørt noen fine kominasjoner med Heidi.
neekap Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Koselig navn :-) Synes det er penest alene, jeg.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 3. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2008 hmm, nei har heller ikke funnet noen navn som passer, men åpen for forlag hvis noen vil komme med det:) snuppa heter Maria Linnea, er vel defor jeg føler at nestmann kanskje også burde ha to navn
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Søsteren min heter Heidi, syntes navnet er veldig fint, men kjedelig alene. Heidi Oline Heidi Mathilde Heidi sophie Heidi Louise Noen kombinasjoner jeg syntes er fine:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Fint:o)!! Verdens beste og mest positive menneske jeg kjenner heter det, så det er utelukkende positivt for meg!!!
wirre;o) Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Heidi Marlene Jill Heidi Jeg kjenner bare koselige Heidier og har kun gode relasjoner til navnet Heidi.
Gjest Siklerotte Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Nei, det synes jeg ikke så veldig om.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 3. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. november 2008 flotte kombinasjoner Lisa:) takk for hjelpen!
prebs Skrevet 4. november 2008 #12 Skrevet 4. november 2008 Jeg synes det er pent - og finest alene : )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2008 #13 Skrevet 4. november 2008 Fint, har fin betydning og så heter tante og bestevenninna mi det samme ) Heidi Sofie Heidi Elida Heidi Elin (med trykk på i)
Gjest Skrevet 4. november 2008 #14 Skrevet 4. november 2008 Heidi Johanne. Jeg liker Heidi kjempegodt!:-)
Vipsenmamma Skrevet 4. november 2008 #15 Skrevet 4. november 2008 Heidi er kjempefint. Heidi Kristin Heidi Elise Heidi Margrete Heidi Johanne var et bra forslag Heidi Cecilie Heidi Katrine Heidi Katinka
Candy girrrl Skrevet 4. november 2008 #16 Skrevet 4. november 2008 Et søtt navn som garantert ikke halve barnehagen heter Jeg ville ikke kpmbinert det med et annet navn om det er meningen og bruker begge navna.
Gjest Skrevet 4. november 2008 #17 Skrevet 4. november 2008 Ser på det på lik linje med Lise,Bente,Grethe,Marit o.s.v navn som alle hadde da jeg vokste opp.Ikke noe jeg ville valgt,men det er jo et pent navn og hun som var dagmamma til begge guttene mine het Heidi og hun er kjempekoselig:)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. november 2008 #19 Skrevet 4. november 2008 Synes det er finest alene. Hyggelig at disse navnene blir tatt frem igjen, og som ei over her sier; garantert et navn ikke halve barnehagen heter og det synes jeg er viktig. Heidi Oline var tøfft Heidi Eilin/ Ailin funker jo og. Men jeg synes som sagt Heidi er finest alene.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. november 2008 #20 Skrevet 4. november 2008 Heidi Wibeke....venninna mi het det, verdens flotteste jente.
Gjest Skrevet 4. november 2008 #21 Skrevet 4. november 2008 kusina mi heter Heidi Emilie :-) Synes det er fint alene, men liker denne varianten også.. Sikkert noe med vane å gjøre for i utganspunktet liker jeg ikke dobbelt navn...
Gjest Skrevet 4. november 2008 #22 Skrevet 4. november 2008 Fint og koselig :-) Kjenner to som heter Heidi Marie.
OsloMor Skrevet 4. november 2008 #23 Skrevet 4. november 2008 Det heter jo annenhver jente i min generasjon iallefall, tror det farger min mening om det navnet en smule;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. november 2008 #24 Skrevet 4. november 2008 Heidi Elise er mitt forslag. Synes Heidi er et helt greit navn. Fint, men ikke en av mine favoritter:)
Gjest Skrevet 4. november 2008 #25 Skrevet 4. november 2008 Heidi blåser av friskhet og glede. Ur-sunn jente med fletter, solbrun og fin fra Alpene. Heidi er nydelig. Søt, men bestemt jente. Forklaring i følge norskenavn.no: Forklaring: "Jentenavnet er en kjæleform av Adelheid, som kommer fra det gammeltyske navnet Adalheidis, hvor "adal" betyr "edel/nobel", og "heid/heidis" betyr "type/slag".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå