Gå til innhold

hva synes dere om navnet Heidi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

forslag til hva man kan kombinere det med(andre navn) eller er det penest alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går å kombinere. Fint alene:)

Skrevet

Eg liker navnet.. liker det best alene.. har ikke hørt noen fine kominasjoner med Heidi.

Skrevet

Koselig navn :-) Synes det er penest alene, jeg.

Skrevet

hmm, nei har heller ikke funnet noen navn som passer, men åpen for forlag hvis noen vil komme med det:) snuppa heter Maria Linnea, er vel defor jeg føler at nestmann kanskje også burde ha to navn

Skrevet

Søsteren min heter Heidi, syntes navnet er veldig fint, men kjedelig alene.

 

Heidi Oline

Heidi Mathilde

Heidi sophie

Heidi Louise

 

Noen kombinasjoner jeg syntes er fine:)

 

 

Skrevet

FORSLAG:)

Skrevet

Fint:o)!!

Verdens beste og mest positive menneske jeg kjenner heter det, så det er utelukkende positivt for meg!!!

Skrevet

Heidi Marlene

Jill Heidi

 

Jeg kjenner bare koselige Heidier og har kun gode relasjoner til navnet Heidi.

 

 

Skrevet

flotte kombinasjoner Lisa:) takk for hjelpen!

Skrevet

Fint, har fin betydning og så heter tante og bestevenninna mi det samme :o)

 

Heidi Sofie

Heidi Elida

Heidi Elin (med trykk på i)

 

Skrevet

Heidi er kjempefint.

 

Heidi Kristin

Heidi Elise

Heidi Margrete

Heidi Johanne var et bra forslag

Heidi Cecilie

Heidi Katrine

Heidi Katinka

 

Skrevet

Et søtt navn som garantert ikke halve barnehagen heter :)

Jeg ville ikke kpmbinert det med et annet navn om det er meningen og bruker begge navna.

Skrevet

Ser på det på lik linje med Lise,Bente,Grethe,Marit o.s.v navn som alle hadde da jeg vokste opp.Ikke noe jeg ville valgt,men det er jo et pent navn og hun som var dagmamma til begge guttene mine het Heidi og hun er kjempekoselig:)

Skrevet

Synes det er finest alene. Hyggelig at disse navnene blir tatt frem igjen, og som ei over her sier; garantert et navn ikke halve barnehagen heter og det synes jeg er viktig.

 

Heidi Oline var tøfft

Heidi Eilin/ Ailin funker jo og.

 

Men jeg synes som sagt Heidi er finest alene.

Skrevet

Heidi Wibeke....venninna mi het det, verdens flotteste jente.

Skrevet

kusina mi heter Heidi Emilie :-)

Synes det er fint alene, men liker denne varianten også.. Sikkert noe med vane å gjøre for i utganspunktet liker jeg ikke dobbelt navn...

Skrevet

Det heter jo annenhver jente i min generasjon iallefall, tror det farger min mening om det navnet en smule;)

Skrevet

Heidi Elise er mitt forslag. Synes Heidi er et helt greit navn. Fint, men ikke en av mine favoritter:)

Skrevet

Heidi blåser av friskhet og glede. Ur-sunn jente med fletter, solbrun og fin fra Alpene. Heidi er nydelig. Søt, men bestemt jente.

 

Forklaring i følge norskenavn.no: Forklaring: "Jentenavnet er en kjæleform av Adelheid, som kommer fra det gammeltyske navnet Adalheidis, hvor "adal" betyr "edel/nobel", og "heid/heidis" betyr "type/slag".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...