sojoma Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 ...med å bli gravid etter at man har sluttet med p-piller. Mener at jeg husker at man burde vente ca 3 måneder. Stemmer det - i så fall hvorfor bør man vente?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 har aldri hørt at enn må vemte 3mnd etter p-pille slutt før en kan bli gravid. jeg sluttet å p-piller på dagen vi begynte prøvingen, tok 3pp før jeg ble gravid første gangen... så det er bare å kjøre på )
Amia Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Ja, det er bare å sette igang - ingenting å vente med:) Lykke til:)
*Bambi + spire* Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Man trenger ikke vente 3 mnd etter p-pille start for å prøve å bli gravide. Mange blir jo gravide fordi de glemmer en pille osv.. Så det er bare å kjøre på!! Det du kanskje tenker på er at det kan ta litt tid før man blir gravid etter man har sluttet på p piller. Selv ble jeg gravid da jeg hadde glemt noen piller på brettet! Lykke Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå