Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 kan ikke skjønne hvorfor det skulle funke.. På en kvise så vil den ha uttørrende effekt regner jeg med,, men om det er gjentagende problem vil det jo ikke lønne seg siden du da også tørker ut huden og huden da begynner og produsere mere talg som igjen fører til mere kviser.. Som en kjapp løsning et par dager før fest f.eks ja kanskje.. Når det kommer til Tvilling så vil det ha null effekt.. Siden tvilling ikke er som kvise og regnes og vil kreve legebehandling om det er gjentagende problem..
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 ok takk.. tenkte bare som bedøvende et lite øyeblikk... )
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Ok.. =) Tror ikke det vil bedøve så mye.. Det er ofte nervene i underhuden også som kan gjøre at det blir smerter.. Og dentinox tror jeg ikke vil trekke så bra inn.., selvom det jo skal være lokalbedøvende.. Skadet jo ikke og prøve da.. På en vanlig kvise kanskje.. Tvilling hjelper det nok ikke.. Men har du tvilling vil jeg anbefale deg og dra til legen.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Det er ikke det samme som kviser.. Det går på et vis under samme katoegori.. Men en lege vil gjerne være behjelpelig med og fjerne tvilling.. Tvilling er på en måte en betent kul.. Hvis du tenker deg en kvise men mange mange ganger større og vondere.. Betent væske inni.. men den er kapslet inn.. Ofte så kommer tvillinger tilbake på de samme plassene ... Tvilling kan også gå over av seg selv..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 uff, kan man få det hvor som helst på kroppen. lurer på om jeg har hatt det en gang i så fall, gjorde drit vondt, men gikk over av seg selv heldigvis..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Tvilling er vanligst og få rett over rumpesprekken faktisk.. Eller der rumpa begynner dele seg om du skjønner.. Søker du opp sakralcyste så får du nok opp mye info om det.. Er lenge siden jeg lærte om dette.. hehe.. Men man kan få det man kaller kong eller abcesser også.. det er store kuler det også.. Som er betente og vondt.. felles for de begge er at de gjerne kan komme og gå.., men kommer ofte tilbake på samme sted.. =)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 4. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. november 2008 er ikke jeg som har det, men sambo.... den er rett på rumpeballen, akkurat der han sitter.... høres ut som han er midt i en fødsel når jeg driver å legger på kluter med varmt vann.. har kommet ut litt verk, men nå kommer det bare blank væske.....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Ta han med til legen.. det er veldig vondt.. Og legen kan snitte det opp hvis det er tvilling.. Sjansene for at han kan/vil få det tilbake er også stor når han har fått det nå..
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 4. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2008 prøver ¨å få han til legen, men han er av den typen at han ikke skal til legen før han omtrent er døden nær... men det er jo opp til han... ) jeg har gjort det jeg kan for å hjelpe... takket være dere her inne.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå