en-to, lappe sko..... Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Har ikke fått med meg dette, har du link?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 har det skjedd noe nytt nå nylig eller?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 det lurer jeg også på.. tenker mye på hvordan det går me de..
Alba44 Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Lurer også på hvordan det går med dem.. Lenge siden jeg har sett Gøril her inne.
Zyan Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Hmm.. Termin i mai 09, og de har tenkt å adoptere fra Korea. Men dette er gammelt nytt da, er fra februar i år.
enpå3ogenpå1 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2008 Hæ? Skal de det????? Men hvordan går det med Jesper da? Lever han enda?
Krusemynthe Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Nei det tror jeg ikke er sant. Hun kan ikke ha visst i februar 08 at hun hadde termin i mai 09... Nok noen som ikke skjønner alvoret....
enpå3ogenpå1 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2008 nei det har du jo helt rett i! Ble litt paff. Håper noen vet, mange som tenker på de.
Gøril og Jesper :) Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Jeg er her. Innom å leser ganske ofte, men blir så lei meg av alle spekulasjoner og rykter, så jeg har ikke orket å skrive noe. Men... Har ikke termin i mai, skal heller ikke adoptere.. Jeg orker ikke skrive noe særlig, når det er så mange som lager usanne innlegg om meg og mine. Det har jeg ikke energi til, egentlig..
Alba44 Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 For noen usmakelig rykteinnlegg!! Tenker på deg, Gøril.
*Timulia* Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Ryktespredning er no dritt, og desverre DIB-spesial!!!! Skjønner godt du ikke gidder det, du har da mer enn nok. Vil bare si at historien deres har gjort stort inntrykk og at jeg sender mange varme klemmer!! Er visst fler enn meg som tenker på dere har jeg skjønt......
fumlis og skrikerungene Skrevet 3. november 2008 #14 Skrevet 3. november 2008 Det må være forferdelig å bli utsatt for en slik rykteflom!! Jeg vet ikke så mye om hva som har skjedd, men har fått med meg litt. Får håpe det går bra, og ikke bry deg om de som er opphengt i andres skjebner. De har rett og slett ikke noe liv. Klem fra meg til deg;-)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 3. november 2008 #15 Skrevet 3. november 2008 uff, så usmakelig av dere som sprer usanne rykter....
Gjest Skrevet 3. november 2008 #16 Skrevet 3. november 2008 Er så enig! Har sendt deg en pm forresten!
Gøril og Jesper :) Skrevet 3. november 2008 #17 Skrevet 3. november 2008 Jeg vet heller ikke hvem som er ute etter å spre slike ting. Men de innleggene jeg har lest, har vært på anonymsiden, så der kan man jo skrive hva man vil. Og "alle" kan jo kjenne meg SÅ godt også? Jeg har vært veldig åpen, men noen ganger vil jeg også få være privat, og ikke dele alt. Det synes jeg man skal respektere. Har jeg ikke skrevet noe her, så er det fordi jeg vil ha det for meg selv, sant? Det er mye som skjer i livet mitt, men akkurat nå er det livet mitt, og ikke dib sitt.. Jeg kommer sikkert sterkere tilbake... Klem til dere som tenker på oss, det varmer :-) :-)
*Timulia* Skrevet 3. november 2008 #18 Skrevet 3. november 2008 Helt enig, det er livet ditt! Vi burde være takknemlige for at du har delt så mye av det med oss (og noen av oss er det også). Ta vare på deg og dine!
Mazza** Skrevet 3. november 2008 #19 Skrevet 3. november 2008 En ting er hvertfall helt sikkert....Jesper har verdens nydeligste smil...det har jeg syns siden jeg så bildet av han for første gang Stor klem , tenker ofte på dere begge to
Gjest Skrevet 4. november 2008 #20 Skrevet 4. november 2008 Kjære Gøril! Denne tråden fikk jeg skikkelig vondt i magen av å lese! Håper du hever deg over det. Jeg garanterer deg at 99,5 prosent av alle her inne tenker på dere fordi de er opptatt av hvordan dere har det, og ønsker dere alt godt! Klem!
Zyan Skrevet 4. november 2008 #21 Skrevet 4. november 2008 Om noen sikter til usanne rykter, og til meg-så er IKKE det meningen! Skulle pokker meg bare mangle at jeg får det ryktet på meg. Jeg har kun skrevet ned det jeg mente hun selv har lagt ut på nett, intet mer eller mindre. Jeg får bare beklage om dette er usant. Jeg setter IKKE ut rykter, og gjør det hvertfall IKKE for morro. Og til deg Gøril om du leser dette, jeg har IKKE skrevet noenting om deg og dine tidligere hverken her eller som anonym, vet ikke hva ev tidligere rykter sier, det får ligge. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå