englemamma77 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 er plaget av stram svettelukt fra underlivet...utrolig plagsomt-har aldri hatt det før,så regner med det har med graviditet og hormoner å gjøre..?! andre med slike plager? og hva kan man evt gjøre med dette...jeg vasker og vasker til ingen nytte ..
tassto Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hei, Bakteriell ubalanse er vanlig under graviditet. Kanskje du burde prøve Lactal og se om det hjelper. Du kan lese mer om det her: http://www.gravidhelse.no/page4.asp?ML=4
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Hei. Sjekk deg for UVI. Jeg hadde det, uten å ha symptomer. UVI kan gi lukt. Ellers anbefaler jeg å gå med løse klær (unngå tights o.l.) Bruk Lactal og hold deg unna sterk mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå