MartheMor+Lillegutt Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hvor mye gikk du opp totalt i svangerskapet? Når kom den største vektoppgangen? Og hvor lang tid tok det før du var tilbake til startvekta?
velsignet med to Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Gikk opp 12 kg, jevnt og trutt gjennom hele svangerskapet. Var tilbake på startvekt kort tid etterpå, husker ikke helt nøyaktig med tror det var ca 5-6 uker.
Alba44 Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jeg gikk opp ca 15 kg. Det var fra uke 20 frem til fødsel. Gutten min er straks 17 mnd og jeg er skikkelig på slanker`n først nå :-P
Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Jeg gikk opp 23 kilo, 50% av min startvekt. Største vektøkningen var i siste trimester pga vann!!! var tilbake i normalen etter en mns og en uke;)
Kræsj pink Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jeg gikk opp ca.30kg... den største vektoppgangen kom de to siste månedene. Det var nok masse vann, for i løp av en uke gikk jeg opp 10kg++. Nå er datteren min 6mnd og jeg er tilbake der jeg var før jeg ble gravid.
Raych Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Gikk opp 18 kg med førstemann. Gikk lite opp de første 3 mnd, men gikk veldig opp på slutten. Gikk ned 13 kilo det første døgnet etter fødselen. De siste 5, pluss 6 til som jeg la på meg igjen på grunn av medisiner de neste 7 mnd gikk jeg ned etter ca halvannet år.... Det tok sin tid. Hadde en stor operasjon da snuppa var 7 mnd, og da gikk jeg ned 8 kilo på kort tid. Ca 1 år etter var de siste 4 kiloene borte. Med nummer 2 gikk jeg opp 15 kilo, ingenting de første 3 mnd da heller, men jevnt og trutt ellers. På slutten fikk jeg en del væske så da gikk vekta fort opp. Etter 2 uker var jeg nede på samme vekt som før graviditeten. Det vil si 1 kilo lettere enn da jeg startet med nummer 1. Magen var jo selvfølgelig slapp, men den kom seg også utrolig fort. Hadde på meg de dongeribuksene jeg hadde brukt før svangerskapet da jeg dro hjem fra sykehuset etter 3 dager:) Hadde KS med begge 2. Med sistemann kunne jeg begynne å trene igjen for fullt etter nesten 5 uker, og da ble mage og resten strammet opp relativt fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå