Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg mener enten har du et dass til ektemann som ikke gjør en dritt for og hjelpe deg med barna og huset, gjerne er han frekk, ufordragelig, voldelig og utro i tillegg. Dere har dårlig råd og sliter i det daglige. Eller så: Du har en fantastisk mann som tar seg av barna, gjør husarbeid, lager mat og generellt sett er snill med både deg og barna. Dere har god økonomi og kan kjøpe stort sett det dere vil uten og tenke så mye over det. Generellt sett er livet et dans på roser. Du er husmor og elsker og være det, du treenger ligsom ikke tid med noen andre enn barna og mannen din. Du Elsker og lage mat gjerne fra bunnen av og barna går ikke i barnehage for det at de har jo DEG!!!! Er det virkelig ingen her inne som har det sånn midt i mellom??? jeg og mannen har et godt forhold vi elsker og respekterer hverandre, men jeg må innrømme at innimellom så ønsker jeg han ditt pepperen gror. Han er snill men ikke særlig huslig av seg. Men han er arbeidsom og slettes ikke lat selv om han er lite flink med husarbeid, som han gjør når jeg ber han om det;) Lage mat kan han ikke, men han fikser det meste og stiller alltid opp for meg og babyen. Vi har ikke verdens beste økonomi, men vi klarer og betale alle regninger, lån og mat osv. Vi har råd til og ta oss en liten sommerferie, kino, resturang innimellom. Vi har sånn at vi klarere oss pluss litt ekstra men lever ikke et luksusliv. Vi har ikke ny bil men heller ikke e eldgammel en;) men vi trives og er fornøyde med tilværelsen selv om vi ikke er rike og ikke kan kjøpe oss akkurat det vi vil. jeg er fornøyd med og ha en snill mann som viser at han bryr seg og jeg er glad for at jeg ikke har en som er utro, frekk og ufordragelig. Jeg er rett og slett fornøyd med livet mitt;)))
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Tror kanskje det er fordi noen føler at det er bedre å lufte frustrasjonene her inne, og klager høylydt de dagene de føler at mannen er dritt. Og så er det noen som har motinnlegg fordi de er så lei av å lese at alt er bare dritt, men de er bare på en god dag. Alle har dårlige dager innimellom, tror jeg. Men det er bare min mening, da...
Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Vårt forhold og liv er som ditt, sånn midt imellom. Passer oss perfekt:-))
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Nå skal jeg bidra til stereotopien :-D og forvirringen.. Jeg har en fantastisk mann som er kjekk, smart og snill. Han gjør husarbeid, lager kjempegod mat og tar seg av både meg og lille poden. Vi har god økonomi og kan stort sett kjøpe det vi vil uten å tenke veldig mye på det. Begge har høyere utdanning. Jeg elsker mannen min og babyen min over alt på jord Men livet vårt sammen har vært igjennom tøffe tider, spesielt da babyen vår var alvorlig syk og måtte igjennom åpen hjertekirurgi.. Det var et helvete jeg ikke unner noen. Heldigvis hadde mannen min og jeg hverandre. Så nå nyyyter jeg å være hjemme med småen!!
Gjest Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Vel, sånn som du lever.. lever nesten jeg å^^ Og veldig mange andre jeg kjenner, trur det er ganske vanlig i grunn:) Men nå skriver folk ikke alltid om så mye hverdagslige ting her inne, så det blir nesten som et vakum av enten godt eller vondt. hverdagslige ting er det nesten ingen som leser eller spør om, derfor blir det veldig lite om slike som oss^^
You can call me Dårris Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Jeg tipper at alle forhold går opp og ned jeg. Hvis ikke blir det vel kjødelig. Mannen min er en morgengrinete gubbe som er kjempe flink med barnet vårt når han gidder og tar nesten alt det daglige husarbeidet, men han suger på å vaske. Han røyker, og drikker en øl eller to hver dag, noe som irriterer meg, og han kunne sikkert vært mye jevnere interessert i barnet. Han er en fantastisk kokk, og vi storkoser oss med mat og vin, samtidig som vi krangler så busta fyker om hvor mye han skal jobbe kvelder og bruke tid på hobbyene sine. Han er utrolig flink til å gi meg komplimenter, og jeg vet han forguder meg. Han er utolmodig og lat til tider, spesielt når jeg vil at han skal være full av energi.... Han er fysisk stert og kan ordne det meste, det er aldri snakk om at jeg skal skifte dekk nei. Det går så opp og ned. Noe er bra, andre ting er ikke så bra. Hadde han vært perfekt på alle måter, så skal jeg love deg at jeg hadde funnet noe å plukke på da også, for jeg er heller ikke perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå