Gå til innhold

Troll eller reima til en på 12 mnd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima for min del. Men så kjenner jeg best til Reima også.

Skrevet

Hei, vi har vært idag og prøvd iallefall 10 forskjellige utedresser og de var så forskjellig i fasong, at jeg vil si at det må komme ann på ungen.

Den ungen vi skulle kjøpe dress til var 1,5år og det som var viktig for moren var at det var gummi i baken på dressen og at den var litt stor slik at man kanskje skulle kunne ha den til neste år.

Vi prøvde mange dresser i samme str som var helt forskjellige...dvs str 92 i det ene merket var mye større/mindre enn de andre merker i samme str...

Så da tror jeg at en reimadress kan være perfekt for den ene ungen, mens andre funker den ikkje på i det hele tatt....

Ta ungen med å prøv...

Skrevet

Reima, uten vil... For det første så har de varmeplate i baken, de kan has i tørketrommel/varmeskap, Har en god og litt romslig fasong, men ikke klumpete, helt vanntett,

Det er så viktig at dressene ikke er stive og tunge til disse små håpefulle, derfor hadde jeg aldri kjøpt med forsterkninger noen steder, de barna går jo som pingviner...

Skrevet

Hvorfor kjøpe de dyre dressene, hvis de som kom ut best i test på TV2 hjelper deg er minst like bra??

Jeg ville da ha prøvd de først hvis de går ned til 1 år da....

Min søster kjøpte coop dressen, men han blir 2 nå i desember, så han er jo selvsagt på et helt annet stadie, enn en som akkurat er 1 år!!

mine jenter har hatt helt forskjellige dresser, da de var så små, for de er så forskjellige i fasong... det er de enda...

Så jeg henger meg på og sier, sammenlign, og se hva som passer ditt barn best...

Skrevet

Nå var det Reima som kom best ut i test da.........

Og Reima har veldig god passform til de aller minste. Tror en ett-åring ville hatt problemer med å bevege seg i den Coop-dressen, det samme i en "billigdress" i bevernylon og gummi i baken.

Skrevet

Må bare si litt om den coop dressen, for det første så er den veldig stiv i stoffet og fasongen passer best til en på 4 og oppover... Og den er ikke til å oppdrive heller, hehe... De har ikke produsert så mange for å si det slik... Men lykke til...

Skrevet

Vi hadde troll til 1 åringen vår og den var veldig god

Jeg har ikke sett andre dresser som er mykere og i alle fall ikke reima dressen

Så en stakkars jente på ca1 som prøvde en reima dress hun så ut som et fugleskremsel armene rett ut og vagget med stive bein

NÅ har vi en Helly Hansen dress som vi fikk, men ønsker meg en Troll dress jeg altså

Med uttakbart ullfor ......

Skrevet

REIMA! uten tvil! A formet, noe som passer meget bra til sånne smårollinger, lette å bevege seg i, og ikke minst vanntette!

Skrevet

Jeg ville gått for Reima til en 1-åring. Den er veldig romslig og lett å få av og på og har sitteplate i rompa, noe som er kjempe smart for 1-åringer. har hatt masse Reima før, og anbefaler den til små barn, ikke til store, fordi materialet er ikke spesielt slitesterkt. Men en 1 åring sliter ikke så mye. I tillegg er den såpass lett å ha på at det også går helt fint å sove i vogna med den uten at det blir ubehagelig. Etter bruk får du lett solgt den på finn til 500 kroner, så ikke så stor investering som det ser ut som heller.

Troll er også en bra dress og fordelen her er at du kan ta ut fôret slik at du kan ha den til våren igjen også. Den er vel også ganske lett og pustende. Tror uansett hvilken du velger av disse så gjør du nok et bra kjøp.

Og ja, unngå for en hver pris bevernylondresser. De veier nesten like mye som barna.

Skrevet

vi hadde reima til jenta vår i fjor når hu var 1år. den klarte hun å krabbe i til og med, og pga den har de varmeputene i rumpa så gjorde dte ikek noe om hu satt i snøen og var passiv(hu kunne ikke gå da)

nå har jeg en troll dress og en reima dress, er veldig fornøyd med begge to. men reimaen holder fuktigheten bedre ute,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...