stinky-monkey Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Sist jeg var hos jordmor sa hun at hun kjente hodet til babyen nede, at den ligger rett veg. Men i hele dag har jeg kjent ufattelig mye "dytting" helt nederst i magen, rett over skambenet! Hva kan det være da? Har babyen snudd seg?? Håper ikke det... Dere andre som har babyen i hodeleie, hvor kjenner dere mest liv? (spark, dytting osv.) Blir ikke klok på hva som er hva inni magen jeg, selv om dette er 4.gang jeg er gravid :-)
gullfisken83 Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Hode på babyen min ligger også nedover, på kontroll idag trodde JM at det var festet også. Jeg kjenner bevegelse overalt i magen jeg:p
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Når seteleie kjenner det som sparking ned mot sjeden. Når hodeleie, sparking rundt i hele magen
my babyboy - Har født!!! :) Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 gutten min ligger i seteleie, med rumpa godt gravd ned og festet jeg kjenner spark på sidene. kommer litt ann på om det er ben eller armer som han veiver med, og noen ganger strekker han på seg så det kjennes ut som om ribbeina min skal knuses. men husker søsteren min hadde veldig mye dytting nederst i magen når hun gikk gravid, og da var det bare hodet til gutten hennes som gravde seg ordentlig ned. Jordmor sa da til henne at noen opplevde det som ubehaglig, men andre så på det som dytting som du sier...
Girlygirl83 Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Det du kjenner er nok armene til babyen.. De beveger jo de også vettu:) Kan bokse ganske kraftig innimellom... Jeg kjenner spark i høyre side, og av og til midt på som nok er knærne til den lille som dulter opp. Ellers kjenner jeg en del dytting og krafsing langt nede, det er nok armene. Også kjenner jeg at hodet presser mot etellerannet der nede, og det gjør vooondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå