Gå til innhold

kan noen legg ut på skravle for meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger sårt råd å veiledning...

jeg og min samboer har vært sammen i 4 år i mars, med et halvt år opphold i fjor sommer og fram til nyttår. da hadde vi et barn sammen. vi ble sammen igjen på nyttårsaften og før jeg visste ordet av det var jeg gravid igjen, absolutt ikke planlagt.. men vi var jo nyforelsket "all over again" å hadde lyst til å beholde barnet.

noen av problemene før han flyttet var at vi bare kranglet, hadde aldri sex, hain var forferdelig usosial å fraværende, virket ikke som han brydde seg om barnet, så jeg ba han flytte, og han var enig med meg.

når vi ble sammen igjen hadde vi pratet om våre forskjeller og hva som var de største problemene. alt var bare fryd å gammen, men for et par mnder siden begynte han å gå tilbake til sitt gamle "mønster"... barn nr 2 kom for en mnd siden å jeg har det helt jævlig..

vi prater nesten ikke sammen, har aldri sex, kysser/koser aldri.. har av og til besøk av venner å familie.. men er aldri borte sammen.. han har ingen interesse av barna.. kun pc`en.. når han kommer hjem fra jobb er det rett ned i soffan med pcn. hilser nesten ikke på barna. han hjelper ikke meg med noen ting i huset og jeg får aldri høre at jeg blir satt pris på..

jeg er veldig glad i han, men synes det virker som han ikke er noe særlig glad i oss... og jeg er livredd for å gå fra ham... =((

hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du livredd for å gå i fra ham?

Hilsen alenemor til 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...