Gå til innhold

Hva leker 7-8 åringer med da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer så fælt på hva 7-8 åringer leker med....

Stesønnen min blir 8 år snart. Han leker ikke med noen av lekene sine. Begynner å bli litt lei av "hva skal jeg gjøre?" og "jeg kjeder meg!"

Han har x-box 360, men vil ikke spille alene. Ellers så går han bare rundt å surrer og fikler borti alt han ikke har lov til å bort!

Hva kan vi kjøpe til ham?

Tips tas imot med TAKK!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DS har min gutt på 8 år. Han kjøpte seg den i sommer. Kan ikke komme på noe han heller leker med nå, men han ønsker seg lego, får se om jeg finner et byggesett å putter i pakkekalender. Men han har mye lego som ikke blir lekt med.

Han er mye ute, på besøk hos kompiser. Aner ikke hva de gjør da, men det er nok lettere å finne på ting når man er flere. Når de er her er de stortsett nede og ser på film.

Skrevet

Mine to viltre gutter på 6,5 og 8 år har i tre dager nå sittet og .... perlet. Jepp. De lager fotball-logoer, bokstaver, kule mønstre, etc. I dag oppdaget de at rød perling kan brukes til julepynt, så nå må mor ut og handle flere perler i morgen.

Ellers går det i spill (playstation og DS), løping og krangling. Lekene er sjeldent i bruk. Jeg tømte faktisk ut alle lekene i den ene lekekassa her om dagen og satte lekene på loftet. Det har ikke blitt oppdaget enda.....

Har stesønnen din noen å leke med, da? Det er jo ofte gøyere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...