toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 det gjør ikke jeg.ikke før siste før pressveene kjenner jeg godt og vet jo aldri nårjeg skal føde.første var jeg heldigvis på skjekk hos jordmor og jeg hadde ikke sovet noe dagen før og jeg hadde så hodeverk i flere dager.hun skjekka da og da hadde jeg 5 og en halv cm åpning.og 2 kjente jeg at jeg var rastlaus og ikke viste åssen jeg skulle sitte kvelden før oghadde støv på hjernen og vaska og holdt på og på kvelden var jeg uvell og kjente det i perioder.hadde jeg ikke prata med mi mor som så på kl. når jeg sa jeg blei uvellog da hadde jeg 5 min. mellom hver.ringte jordmor.hun kom og skjekka og jeg hadde 5 cm.kom akkurat på sykehuset i tide og vi har ett stykke. jeg er så redd denne ganga for jordmor sa jegmåtte komme til sykehuset og ikke føde i ambulansen,for jeg mister så mye blod og hun har bare noe hun kan gi i veneflonen og d er jo ikke for å stoppe blødningene.er redd for det jeg nå.mannen min ble ihvertfall også redd og engstelig.redd de skulle miste mammaen sin og jeg skulle blø i hjel.kan virkelig ikke jordmor få ha sprøyte og pillene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå