meg & to små vampyrer Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 kjedelig. er nemlig trøtt og vil alt mulig annet.
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Skal ha eksamen 16.desember. har funnet fram bøkene i dag, det er en begynnelse. Skulle egentlig ha eksamen i juni, men fekk utsettelse pga fødsel :0) uff! Ja! skulle gjerne gjort alt mulig anna. Men må bli ferdig også!
AneB Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Jada...eksamen på fredag, og to helt i begynnelsen av desember.... Er så drit kjedelig å lese lese lese...
meg & to små vampyrer Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 jeg begynner 3 ukers gruppeeksamen på torsdag:( blæ...
Vilja<3 Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 ja leser som en hest om dagene. Er sliten og føler jeg ikke strekker til, har dårlig samvittighet ovenfor ungene for jeg er mye på lesesalen på ettermiddagene(skolen på dagen) Men de får nøye seg med pappa i tre uker til:/ Gleder med til juleferien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå