*3 prinsesser* Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Hei! Jeg har to skjønne jenter på 4 og 2 1/2 år. Nå går jeg på Zyrona slik at vi planlegger ikke å bli gravide nå....likevel føler jeg meg litt gravid...har lagt på meg. Jeg har hatt stabil vekt de siste 10 år, med unnntak av de to graviditetene mine. Ellers har jeg vært veldig trøtt i det siste. Men har jo hatt en del nattevakter og det er blitt mørkere ute. Vet dere om det vil slå ut på en test hvis jeg er gravid, eller gjør det ikke det når jeg står på P piller?
gutt09&spire11 Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Jeg gikk på pilla frem til 5 1/2 uke ut i svangerskapet...positiv test på meg...da var brettet i søpla med en gang!!
Plutselig_gravid Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Testen vil slå ut ja:) Ble gravid på p-piller selv.
*3 prinsesser* Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 Takk for svar jenter:-) Stakkers potensielle baby, ikke den ideelle start akkurat. De andre graviditetene var begge nøye planlagte, jeg spiste folinsyre, var avholdene med alkohol og sto definnetivt ikke på p-piller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå