Gå til innhold

ønsker meg en til, men min kjæreste vil ikke... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst på en til baby, har en gutt som nå er 5 år. Selv blir jeg 30 år nå i November og hadde bestemt meg for at jeg skulle ha fått alle mine barn før jeg ble 30.. men den gang ei. Min kjæreste, og pappaen til han på 5 år vil ikke ha flere barn, nytter ikke hva jeg sier. Noen gode råd på hvordan jeg skal overtale han, eller skal jeg prøve å bli gravid og heller be om tilgivelse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært igjennom samme problemet.

Her har jeg sagt at "aldrig i verden om lillegutt ikke skal ha noen søsken. Tenk på når vi er gammel og grå og går bort, da har han ingen av nær slekt igjen. Om hva skulle du eller jeg ha gjort uten våre søsken når det gjeller lån av penger, en skulder å grine på, barnepass osv??"

Så no prøver vi. Ikke med stor begeistring fra mannen, men han er no med.. hehe

Skrevet

Jeg har ikke vært i helt samme situasjon... Men jeg vet det at typen min trenger å tenke litt selv. Viss jeg maser for mye så sier han nei, men lar jeg han få litt pusterom så blir han med på det.

Snakker du mye om det?

Skrevet

Så godt å høre at man ikke er alene. Har sagt akkruat det samme. Jeg har tre søsken og jeg har absolutt ikke tenkt at min gutt skal vokse opp alene. VIl han skal ha noen å dele gleder og sorger med og som han kan "baksnakke" foreldrene med når de blir større osv.. :) her sier bare samboeren min at han kan heller få seg noen gode kompiser!

Skrevet

Glemte å skrive at samboeren min har en lilllebror, er 8 år mellom de. Og nå når de er blitt eldre har de kjempegod kontakt, går på konserter i lag, trener i lag, samme interesser og mye mer. Men det nytter heller ikke at jeg argumenterer med at vår sønn burde få oppleve det samme... Hjelper heller ikke når alle mine venner og slekt får baby i år eller til neste år. Syntes jeg ser babyer og store mager over alt.

Skrevet

hei, har prøvd å ikke snakke så masse om det, men heller bringe det på banen med jevne mellom rom ( noen mnd i mellom hver gang) Men må innrømme at i det siste har det nesten vært ett tema ukentlig, utenatt det ha hjulpet meg noe på vei. Lurer på om han egentlig ville syntes det var så ille dersom jeg plutselig var gravid... men da overkjører jeg jo hans mening også og er litt redd for reaksjonen da.

Skrevet

Hei

vet hvordan du har det og det er sååå frustrerende.Jeg har hatt lyst på barn i 2 år nå men sambo syntes vi har hatt nok med jenta vår som er litt over 3 år.Vi har snakket mye om det og har blitt enige om å begynne prøvingen nå etter 2 år med venting fra min side.Lønner seg nok og ikke mase så mye om det, tror det hjalp litt her iallefall.Vil bare si lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...