4skatter Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Noen sykepleiere her som har gått ut i jobb igjen og fortsatt ammer? Jeg jobber på et bofelleskap for demente og går ut med tidskonto, babyen er nesten 7 mnd og ammer fortsatt. Har jeg rett på ammepermisjon, hvordan er dette? Hva skjer med rapportene. Har jeg krav på noe? Håper på mange svar.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Dersom du er ansatt i staten har du rett på ammefri inntil to timer pr. dag.
4skatter Skrevet 3. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2008 Hmm, at jeg jobber i kommunen, kan jeg ha den retten? Hvordan gjør man det i turnus da?
Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Hei. Du har som sagt over her krav på to timer med lønn. Da jeg begynte å jobbe så fullammet jeg ennå. Vi gjorde slik at jeg begynte en time senere og sluttet en time tidligere. Så kom Mannen innom med henne midt på dagen/kvelden, evt at jeg hadde pumpet et måltid som han kunne gi hjemme. Jeg ble fritatt for nattevakter, de klarte ikke å finne noen som ville begynne kl 06 om morran, hehe ) Dette fungerte helt fint for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå