tigergutt<3 Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 han er helt potte tett stakkers gutten vår. I natt har jeg nesten ikke sovet fordi jeg var redd han skulle slutte å puste... Han har fått sengen tiltet og masse saltvann. Hva mer kan vi gjøre?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Har du nesesuger? Bruk den masse så du får ut snørret!
Gjest Kelly Taylor Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 det er ike sikkert det er forkjølelse, veldig vanlig at så små er tett i nesa. sprøyt morsmelk inn i nesa, det fins også nesedråper beregnet på så små barn,
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Har du mm er det aller best i nese og hals =)) prøv å suge ut snørr med nesesuger (fåes på apotek) og drypp litt mm i nesa... Funker som bare det =)) Mini var potte tett 3 uker gammel ...
Gjest Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Det er vel ikke så mye mer man kan gjøre. Nesesuger er jo fint å ha. Jenta mi var 3 uker første gang hun var forkjøla (takket være bhg. barn..hehe). Hun sov på brystet mitt i 2 netter, jeg sov sittende. Jeg lot henne også sove litt i vippestol på dagtid, bare for å få litt avlastning. Vippestolen vår er ikke helt flat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå